מתמודד תכנית הריאליטי ״המירוץ למיליון״ ובן זוגה של גל רובין, מודי (מחמוד) צפורי, סיפר בראיון על הזוגיות המתהדקת בינו לבין רובין, ההתמודדות שלו עם התגובות הגזעניות שמקבל, והניסיון שלו להיות כמה שיותר ״אמיתי״ מול המצלמה.

״תשמעי, אני בן אדם מאוד תחרותי ואני לא מתייאש בקלות. אני מקבל המון אהבה בחוץ, הרבה אנשים אוהבים את הדרך שלנו במשחק. אני גם גיליתי שאנחנו מייצגים קהל עצום במדינה״. 

עוד המשיך וסיפר: ״זה אני, מה שאתם רואים. אני אמיתי בחיים, אמיתי במשחק, אמיתי בכל מצב, אני לא אשנה את עצמי בשום סיטואציה״. 

מודי מהמירוץ למיליון בראיון (צילום :מערכת TMI)

אתה בזוגיות מתוקשרת עם גל רובין, תספר לי האם החטטנות שמופעלת מבחוץ משפיעה על הזוגיות באופן מסוים?
״קודם כל זה רק מחזיק אותנו. כל השנאה והבלאגן דווקא עושה את הפעולה ההפוכה. אנחנו פשוט חיים איך שאנחנו רוצים. זה פשוט לא בא לכם טוב בעין או בדרך שלכם. כי אם זה באמת עניין של דת, אז דרך הארץ קדמה לתורה. ואם זה באמת כל עניין ההתבוללות שאתם מציפים, אז לכו ותקראו בוויקיפדיה מה זה באמת התבוללות. התבוללות זה בן אדם שמאבד את הזהות היהודית שלו. זה אנשים עם רוע, שכותבים טוקבקים מאחורי המקלדת״. 

עוד אמר: ״אנחנו בסך הכל זוג רגיל. פשוט לא משתלב לכם טוב בעין הערבי והיהודייה. אבל אנחנו בסך הכל אנשים נורמטיביים, רגילים, חיים ביחד. דווקא השוני הזה הוא מאוד מחבר. יש לנו המון דברים לדבר עליהם. אנחנו נהנים אחד מהשנייה״.

מודי מהמירוץ למיליון  (צילום: עידו נחליאלי)
מודי מהמירוץ למיליון (צילום: עידו נחליאלי)

 
אהיה חטטנית ואשאל אם יש תכנית למגורים משותפים או חתונה?
״קודם כל, תמיד זה על הפרק. אבל יש פתגם בערבית שאומר, כל דבר מגיע בזמנו הנכון. ואין כמו אלמנט ההפתעה״. עוד שיתף על מחשבה על מגורים משותפים: ״בואי נגיד שאנחנו צריכים כפר בשביל כל הילדים שלנו. אבל כן, זה על הפרק״. 

״השבעה באוקטובר זה האסון הכי גדול בתולדות המדינה. אין לי מילים. איבדתי שם חברים ואנשים. זה ח״א נותן לאף אחד תירוץ להשתמש באסון הזה בתור שנאת חינם, ושנאה כנגד כל הערבים. כולנו איבדנו אנשים בשבעה באוקטובר, וזה פשוט עצוב שאנשים מנצלים את זה. ממש מנצלים את התאריך הזה לטובת השריטות שלהם. זה חבל מאוד״. 

גל רובין ומחמוד מודי צפורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גל רובין ומחמוד מודי צפורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מה אתה חושב בכלל על שידור תכניות ריאליטי בזמנים אלה, כשחטופינו עדיין קמלים בעזה?
״כל הזמן אומרים ושואלים ׳למה אתם משדרים אותם? דברו על השבעה באוקטובר, דברו על החטופים. זה כמו שאגיד, למה אתם נותנים מקום להופעות של אייל גולן? למה קונים כרטיסים עדיין להופעות שלו? נו באמת, די עם הצביעות הזאת. אז מי מחליט מה כן ומה לא?״
 
״סך הכל, המדינה צריכה לטפל כמו שצריך, בהסברה, בחיבור, בקרבה, תתעוררו. אנחנו נועדנו לחיות ביחד, תרצו או לא תרצו. תשחררו ובואו נחיה טוב״.