כוכב ״האח הגדול״, גיא איתן, התבטא אתמול בחריפות נגד הדור של היום וכינה אותם ״מיץ של הזבל״. איתן שיתף סטורי בו אמר: "הדור שלכם התקלקל אתם מסריחים יא בני אלף, אתם לא יודעים מה זה בית כנסת. נשים היום כולן עושות סמים, ויזואליות כולן נראות טוב ויודעות לדבר, אבל על הפנים של בחורות, מיץ של הזבל. מיץ של הזבל של גברים, אף אחד לא נאמן לאף אחד כולם משקרים את כולם, לאן אנחנו מגיעים, מה זה הדור הזה?".

גיא איתן מדבר על הדור של היום (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)

כוכב ״האח הגדול״ חטף מטר של ביקורות ביניהם מהזמרת ולארי חמאתי שלא הבינה למה איתן זוכה לבמה, וגם מהזמר אייל גולן שלא חסך בביקורת נגד איתן. כך גולן כתב בתגובות: "אפשר להגיד הרבה דברים על הדור הזה, אבל זה הדור שמגן עלינו ומחרף את נפשו בגבורה מה-07.10".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אייל גולן על גיא איתן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אייל גולן על גיא איתן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

איתן לא נרתע מהביקורות והודיע כי הוא שם קצוץ, אבל הביקורת של גולן דווקא הטרידה את מנוחתו, עד כדי שהוא ניהל שיחה אישית עם בנו של הזמר, ליאם גולן. שיחה שגם אותה שיתף ברשתות: "איפה אבא שלך בא לי פתאום ככה הסתנן לי מהחלון, מה הוא גנוב? לא ראה את הסטורים, לפני שהוא מגיב שיראה למה התכוונתי, אני שרוף על אבא שלך ומכבד אותו״.

גולן הבן השיב לו: "שמע איזה מצחיק הריב הזה אני בוכה, אל תדאג נשדך ביניכם, אחי תהיה סולחה", איתן השיב לו: "איזה ריב, מה יש לי לריב איתו, מה אני זמר?". 

ליאם גולן מתכתב עם גיא איתן  (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
ליאם גולן מתכתב עם גיא איתן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)