צמד האחיות אן ולי אברהמי מוכיחות שהן פייטריות לא קטנות ב״מירוץ למיליון״, ועושת בית ספר ללא מעט שחושבים שהן הגיעו רק על תקן האחיות היפות והעשירות.

לי ואן אברהמי (צילום: אור גפן)
לי ואן אברהמי (צילום: אור גפן)

כעת, מסתבר שלאחיות אן ולי יש עוד אחות, מאותם גנים משובחים שעוברים במשפחה. אחות קטנה יפהפיה לא פחות, קוראים לה שר אברהמי והיא בת 16 בלבד.

@sher.avrahami ♬ צליל מקורי - sher.avrahami

אברהמי ג'וניור אוחזת בחשבון טיקטוק פעיל ומעלה סרטונים שלה, בהם זוכה לתגובות נלהבות מהעוקבים שרואים את הדמיון שלהן: "אמאלה, את שילוב מושלם של שתיהן, אני בהלם", "את בול לי ואן ביחד, זה מטורף", וגם "לא ידעתי שאת אחותן וישר אמרתי 'את שילוב". גנטיקה משובחת שעוברת הלאה.

@sher.avrahami #המירוץלמיליון #ליואן #for @leeavrahami1 ♬ original sound - Tommy Richman

לי, אן ושר הן אחיות ביולוגיות מאותם ההורים. בנוסף אליהן יש עוד תשעה אחים ואחיות במשפחת אברהמי: רחלי, מורן, ספיר, שי, בן, דייב, ריי, הילי ויונתן, סך הכל 12. איך המשפחה הגיעה לכזאת גדולה? הנה ההסבר: אביהן של האחיות התחתן פעם אחת, הביא שלוש בנות. לאחר מכן, התחתן עוד פעם אחת, עם אמא של לי, אן ושר, והזוג הביא שישה ילדים סך הכל, הזוג התגרש. לאחר הנישואים השניים, אביהן התחתן בפעם השלישית והביא עוד שני ילדים. אמא שלהן הביאה עוד ילד לפני שהתחתנה עם אביהן. ללא ספק - ילדים זה שמחה, בייחוד עם השורשים האלה. 

@sher.avrahami #המירוץלמיליון #for ♬ צליל מקורי - sher.avrahami