השדר המיתולוגי אלכס אנסקי, שהתאלמן לפני כשנה וחצי מאשתו השנייה חמוטל, נמצא בזוגיות חדשה. החברים של אנסקי כבר התוודעו לבת הזוג, שנמצאת בחודש האחרון באירופה לצורכי עבודה.

אנסקי, מה הסודיות?
“אין לי שום חברה".

אלכס אנסקי (צילום: ניר קידר)
אלכס אנסקי (צילום: ניר קידר)

> הפתעה נרשמה במופע הג׳אז במועדון “סלע לאונג׳" בהיכל התרבות ת"א במסגרת הופעה של Degibri Big Band בניצוחו של אלי דג'יברי, כששחקנית תיאטרון הקאמרי, רבקה מיכאלי, עלתה לבצע את השיר האייקוני שכל כך מזוהה איתה, “בנימין זאב" המספר על חוזה המדינה. את השיר כתב יענקל'ה רוטבליט והלחין יאיר רוזנבלום, והוא רלוונטי יותר מתמיד לימים אלו. מתברר שהזמרת המקורית, חוה אלברשטיין, הייתה בין הצופים הנלהבים בקהל.

> ומיכאלי הבלתי נלאית חגגה השבוע גם את הפרמיירה של הצגה נוספת בכיכובה, “נעמי ונורמה" בתיאטרון הקאמרי, שבה היא מככבת יחד עם עירית קפלן. לפרמיירה היא הזמינה את חברותיה, כוכבת הפודקאסטים נורית גפן והעיתונאית סמדר פרי כדי להיקרע מצחוק ביחד. אחרי ההצגה, כשכל השחקנים כבר נמים את שנתם, יצאו השלוש לבלות בארוחה לילית במסעדה סמוכה וקרעו את הלילה.

קורעות את העיר. נורית גפן, רבקה מיכאלי (צילום: אור גפן)
קורעות את העיר. נורית גפן, רבקה מיכאלי (צילום: אור גפן)

> האומנית ענת חפץ פותחת תערוכה בגלריית בן טאובר בכיכר המדינה, תערוכת לוויין לתערוכה שאותה היא מציגה בימים אלה בפיאצה מורה בוונציה. את השידוך עשתה מיקה בשן, שחנותה נמצאת דלת ליד הגלריה.

ענת חפץ, בן טאובר (צילום: רוני חפץ)
ענת חפץ, בן טאובר (צילום: רוני חפץ)

> כוכבת “רוקדים עם כוכבים", הרקדנית סנה סוקול, הגיעה בראשון השבוע בשעות הבוקר המוקדמות לסטודיו לטובת צילומי קמפיין סתיו־חורף 2025 של רשת SCOOP, מותג שעבורו נבחרה לשמש כפרזנטורית לאחרונה, ותקבל עבורו 150 אלף שקל לעונה. 

סנה סוקול לקמפיין סקופ (צילום: יחצ)
סנה סוקול לקמפיין סקופ (צילום: יחצ)