- שבת בצהריים, 12:32, אביב גפן בטסלה שחורה שכל הטמבון שלה מאחור מעוך, פוצח בסיבוב פרסה במקום לגמרי אסור ברחוב לאונרדו דה וינצ׳י בתל אביב ונדחף בין מכוניות ברמזור. מטעמו של גפן לא נמסרה תגובה.

אביב גפן (צילום: דוברות קיבוץ בארי)
אביב גפן (צילום: דוברות קיבוץ בארי)

  
> לקומיקאי, השחקן, הסטנדאפיסט והחקיין יוסי וידר, שהלך לעולמו השבוע בגיל 57, הייתה פינה קבועה בתוכנית של הרון הרון ויואב כהן ברדיו 103FM. הרון הרון ספד לו: “אנחנו מכירים קרוב ל־25 שנה, עוד מהימים ששנינו עשינו דמויות רדיופוניות. הוא איש צנוע, שקט, ביישן ואחד שכל חייו דאג לתרום לקהילה בסתר. הוא היה כל חייו אנדר־רייטד, חקיין פנומנלי, אחד הטובים שהכרתי. הוא המשיך לעבוד איתנו עד לפני כעשרה ימים, ודבר מותו נודע לנו במפתיע. אנחנו מחבקים את דבורית אשתו, את הילדים והנכדים ושולחים להם את תנחומינו. גם אנחנו צריכים עדיין לעכל את הבשורה הקשה".

אמנון אברמוביץ', אחד החיקויים הזכורים של וידר הוא כשהתחזה לאהוד ברק והפיל אותך בפח. משהו לזכרו?
“לא".

יוסי וידר (צילום: דבורית וידר)
יוסי וידר (צילום: דבורית וידר)

> מרגול, חיים משה, עומר אדם, אייל גולן ושאר אומני המוזיקה המזרחית, תמיד עוררו סביבם עניין, שערוריות ומאבקים. ספר ראשון מסוגו, בעריכת אופיר טובול, שייצא לאור בעוד כשבועיים, מתעד את ההיסטוריה של הז׳אנר עם 254 עמודי צבע מלאים בתמונות וטקסטים על תקופה שמתחילה בשנות ה־50 במועדונים בשולי הערים ומסתיימת בימים אלו בקיסריה ופארק הירקון.

> ARGANIA GROUP השיקו סדרת טיפוח חדשה לשיער - "סילבר אסאי". באירוע נכחה נבחרת השגרירות הנרחבת של הקבוצה, ביניהן: עינב בובליל, דניאל עמית, מירן בוזגלו, אנה ארונוב, קייסי זפטה, עינב כהן וקורל מיכאלי. עוד נכחו: חיילים במילואים מסיירת צנחנים, המאומצים על ידי הקבוצה, שהגיעו עם נשותיהם וניתן להם אות הוקרה.

אנה ארונוב באירוע ההשקה של Argania Group  (צילום: רועי שור)
אנה ארונוב באירוע ההשקה של Argania Group (צילום: רועי שור)

> רונית רפאל הייתה מנותנות החסות של ערב הגאלה הנוצץ שנעל את פסטיבל ונציה, שבו העניקה פרס לשחקן קווין קוסטנר על תרומתו לקידום נשים בעולם. בערב, שאורגן על ידי עמותת BETTER WORLD, הודיעה רפאל כי פעילות התנועה שהקימה, הצבא העולמי נגד התעללות בילדים בתוך המשפחה, תתמזג לתוך העמותה והיא תמשיך להיות פעילה במסגרתה.

רונית רפאל, קווין קוסטנר (צילום: via Getty Images)
רונית רפאל, קווין קוסטנר (צילום: via Getty Images)