מעיין אשכנזי הגיעה אתמול (ראשון), להשקת ספר המתכונים החדש של השף רון יוחננוב לכבוד החגים, ודיברה עם TMI בראיון כנה ופתוח על השנה הקשה בחייה, המצב הכלכלי הרעוע בעקבות התקופה בה לא היתה מספיק עבודה, השמועות העיקשות על זוגיות עם תום ברכה וגם, שולחת מסר חד וברור להפקת "האח הגדול".
מעיין אשכנזי מגיבה לשמועות על רומן עם תום ברכה (צילום :מערכת TMI)

"לא הייתי בהשקה שנה. בדיוק שאלתי חברה בצד 'איך מתנהגים בהשקות?'. שנה מאז המלחמה לא הייתי באף השקה. גם בחיים האישיים מאוד קשה, אני אדם מאוד כנה. אני במינוס, בתקופה לא פשוטה כלכלית. אני מודה בזה, אין מה לעשות. אני מאמינה שהרוב. התעשייה היתה בהפסקה מסוימת ולא קל, אין ברירה שורדים ונושכים את השפתיים. מתמודדים, אין הרבה ברירות".

למרות כל הקשיים, השבוע נפוצו שמועות כי את ויוצא העונה האחרונה של "האח הגדול", תום ברכה, נמצאים בקשר. תעשי סדר בשמועות. 
"אני אעשה לכולם סדר. אני מאוד אתגאה אם תהיה לי זוגיות לצאת איתה החוצה, ולהתגאות בגבר שלי ובזוגיות שלי. אז למרות כל השמועות אתם יודעים, אנשים עושים פאן, אנשים מנסים, אנשים חברים, לא כל פפראצי וכל שמועה זה נכון. את תום אני מכירה עשר שנים, אני מתה עליו וחושבת שהוא גבר מדהים ואיש עמוק, זה משהו שאתם לא יודעים עליו. היו לי עם תום שיחות מדהימות. מכירה אותו עשר שנים ולא ידעתי שנגיע לשלב של שיחות כאלה. אני מתה עליו ומאחלת לו בהצלחה ומגיע לו אישה שתתאים לו, אבל אנחנו לא ביחד וגם לא היינו".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מעיין אשכנזי ותום ברכה  (צילום: אור גפן)
מעיין אשכנזי ותום ברכה (צילום: אור גפן)

היה ניסיון?
"אני לא יכולה לקרוא לזה ניסיון. ממש התחברנו והתיידדנו ב'אח לילה', אבל זה לא נקרא זוגיות".

אגב "האח הגדול", היית נכנסת שוב לבית?
"אתמול. חולה על האח הגדול. עכשיו אני חוזרת. לי אין פוסט טראומה מהאח הגדול, חוויתי חוויה מדהימה שם ואני מתה לחזור לשם, במיוחד שאני רווקה. משעמם לי". 

רון יוחננוב בהשקת ספר המתכונים החדש שלו  (צילום: אור גפן)
רון יוחננוב בהשקת ספר המתכונים החדש שלו (צילום: אור גפן)