קורטני קרדשיאן חשפה כי היא ישנה עם הילדים שלה במיטה כי זה מרגיש לה ״טבעי״. האחות לבית קרדשיאן חשפה את הגילוי הזה אתמול (שני) במהלך פרק של הפודקאסט The Skinny Confidential. 

״אני חושבת שכל אדם הוא שונה וכל ילד הוא שונה. הבן הבכור שלי (מייסון דיסיק) ישן איתי עד גיל 7״, אמרה הכוכבת. ״חלק מזה גם היה שהשכבתי אותו לישון בשעה מסוימת בחדר שלו ואז הוא היה מגיע לחדר שלי לישון איתי״, המשיכה וסיפרה על הבן שחוגג היום כבר 14. 

״ואז בגיל 7 הוא פשוט עצר ואמר ׳סיימתי איתך, אני ישן בחדר שלי׳״ שיתפה הכוכבת והזכירה לנו שגם מאחורי כל האיפור מסתתרת אמא אמיתית. קורטני המשיכה וחשפה שבתה פנלונפה דיסיק שרק לאחרונה חגגה יום הולדת 12, ישנה איתה עד שהייתה בת 11.

View this post on Instagram

A post shared by HIM & HER SHOW (@tscpodcast)

שיחת ההורות וסידורי השינה הגיעה כאשר קרדשיאן בת ה-45 הסבירה כי לו״ז השינה שלה הוא כרגע ״משוגע ביותר״, בעקבות השגרה החדשה של בנה התינוק, רוקי. כזכור, קרדישאן הביאה לעולם בן נוסף בנובמבר 2023, יחד עם בעלה החדש, טראוויס בארקר.

״אני בשעות הכי מטורפות שיש כרגע בגלל כל סיבוב ההופעות שלנו, אבל אני חושבת שדבר אחד חשוב הוא שאנחנו ישנים ביחד עם התינוק שלנו. כאמא, אני אוהבת לעשות מה שמרגיש לי טבעי ויצרי", הוסיפה קרדשיאן. “כמובן שגם אני קוראת ושומעת על כל היתרונות. ואני מתכוונת לזה, זה משהו שיונקים עושים מאז ומעולם" סיכמה.

View this post on Instagram

A post shared by HIM & HER SHOW (@tscpodcast)

סך הכל לקורטני יש ארבעה ילדים כיום, תינוק אחד שנולד ממש לאחרונה מבעלה הנוכחי, ועוד שלושה מבעלה הקודם סקוט דיסיק - מייסן בן ה-13, פנלופה בת ה-12 וריין בן ה-10.

קורטני קרדשיאן, טראוויס בארקר (צילום: ANGELA WEISS GettyImages)
קורטני קרדשיאן, טראוויס בארקר (צילום: ANGELA WEISS GettyImages)