פגשנו את מירן ומאור בוזגלו על סט הצילומים, לכבוד קמפיין משפחתי יחד עם ארבעת ילדיהם המשותפים לחברת מוצרי הניקיון של ״טאצ׳״, בו הושקעו מעל לחמישה מיליון שקלים. בראיון זוגי, סיפרה מירן על התקפי הקנאה שהתגברה עליהם מול מאור, על התמונה המפוברקת שלה שהופצה בבית הספר של בתה והתגובה של הילדים, וההתמודדות של הזוג לצלוח משברים ולתחזק את המערכת יחסים לצד החשיפה. 

מירן ומאור בוזגלו בצילומי קמפיין טאצ' (צילום: אור גפן)
מירן ומאור בוזגלו בצילומי קמפיין טאצ' (צילום: אור גפן)

את מעלה לרשתות החברתיות המון סרטונים בהם את צוחקת על האופן בו את מקנאה למאור. תספרי לי על האמת שבתוך ההומור הזה.
״תראי, פעם הייתי מאוד מאוד קנאית. ולא נראה לי שהייתי מצליחה לצחוק על זה. ממש לא. והיום, ממרחק השנים, אנחנו כבר הרבה זמן יחד והאהבה נעשית לגדולה יותר. אז אני שלמה עם עצמי ובטוחה במקום שלי. אני יודעת עם מי התחתנתי וקיבלתי יותר ביטחון. היום אני צוחקת על זה וזה כבר לא מפריע לי. היום אני כבר שואלת את עצמי איך הדברים האלה הפריעו לי ככה? כל הזמן הייתי מרחמת על מאור שצריך להתמודד עם זה ועם כל הדברים שאני משליחה עליו״, סיפרה. 

מאור הצטרף ואמר: ״אין זוג שהדבר הזה לא פוגש אותו. בסוף זה נוגע בכולם, ואנחנו מנסים לצחוק על הסיטואציה ולהנגיש את זה״. מירן הוסיפה: ״החלום שלי היה להפסיק להיות כזאת קנאית לבן זוג שלי, כי זה פוגע והורס לנו. והיום הבנתי כמה זה פוגע ולא נעים לו, והבנתי שאני צריכה לעשות שינוי״. 

מירן ומאור בוזגלו יחד עם ילדיהם בצילומי קמפיין טאצ' (צילום: אור גפן)
מירן ומאור בוזגלו יחד עם ילדיהם בצילומי קמפיין טאצ' (צילום: אור גפן)

בעודנו מדברות, הילדים כאן מסתובבים על הסט, בכל זאת מדובר בקמפיין משותף. איך אתם מצליחים לשמור עליהם בכל הדבר הזה?
״הם יודעים מי אנחנו, הם רואים את הזוגיות שלנו. אנחנו באמת משתדלים להיות מאוד פתוחים עם הילדים. להסביר להם שיהיו חלק מכל דבר שקשור אלינו מבחינה משפחתית. ובסוף, אנחנו אוספים חוויות שנצפה בהם בעוד 20 שנה. נסתכל אחורה ונגיד ואו, הצטלמנו כל המשפחה ביחד לקמפיין משותף״, סיפר הכדורגלן. ״הם יודעים שהסרטונים נעשים עם המון הומור והם לוקחים את זה בכיף. הם אפילו עוזרים לנו לצלם לפעמים״, הוסיפה מירן. 

לא מזמן הופצה תמונה מפוברקת שלך בבית הספר של הילדה שלך. איך הילדים התמודדו עם זה? מה את הרגשת?
״יש מצבים ממש לא נעימים - כמו המקרה האחרון. היה לילדים מאוד קשה לקבל ולהתמודד עם זה. הם ממש בכו בבית. אבל הסברתי להם שזאת לא אני וזו תמונה מפוברקת. הסברתי שאלה שטויות שילדים עושים. והם רק לומדים מזה. איך אסור להתנהג. גם תפסו את הבן אדם שעשה את זה לא מזמן. אז אני בכלל שמחה.

היה חשוב לי לדבר על זה, שילדים שעוקבים אחריי יבינו כמה הם יכולים לפגוע במשפחה שלמה כשהם עושים שטות מהסוג הזה. קיבלתי באמת עשרות הודעות באותו יום. כל כך הזדהו וכאבו את הכאב שלי. אבל זהו - זה מאחורינו, תפסו את האדם וזה נגמר״. 

מירן בוזגלו בצילומי קמפיין טאצ' (צילום: אור גפן)
מירן בוזגלו בצילומי קמפיין טאצ' (צילום: אור גפן)

אתם מתחזקים מערכת יחסים המון זמן, כששניכם עובדים בתעשיית הבידור. תספרו לי על רגעי משבר שצלחתם. 
״אני באמת חושבת שברגע שמבינים ועושים 'סוויץ’' בראש, ואני מבינה שזה בעלי״, אומרת מירן. מיד לאחר מכן משלים אותה מאור: ״שהסדרי עדיפויות משתנים ואשתי ממוקמת בראש הרשימה. היא הבן אדם הכי חשוב לי בעולם. ובעצם המטרה שלנו שיהיה לנו טוב״.

מירן: ״אנחנו רוצים זוגיות טובה ושלילדים יהיה טוב, וברגע שאת מבינה את זה - את מבינה שגם לא שווה לריב על שטויות. אפשר לעבור הכל. פשוט צריך לבוא אחד לקראת השנייה ואחד יתכופף כשהשני נמצא במצב. זה בסדר להתכופף, זה בסדר לשתוק. פעם לא ידענו את זה. צריך באמת לדעת לתמרן. כשהוא עצבני וכועס, אני לא אגיב. ואותו דבר הפוך״.

מאור בוזגלו ובתו בצילומי קמפיין טאצ' (צילום: אור גפן)
מאור בוזגלו ובתו בצילומי קמפיין טאצ' (צילום: אור גפן)

אי אפשר להתעלם מהמצב בו אנחנו נמצאים. לצערנו זו גם מלחמה שמערבת ילדים אז תספרו לי איך אתם מצליחים לתווך את זה? 
״תחושות נוראיות. הכי קשות שיש. עצב וכאב יום יומי. רק המחשבה שמשפחות לא נמצאות יחד. ושאנשים איבדו את יקיריהם. ומפונים שאיבדו את הבתים שלהם. אנחנו קמים כל יום מחדש למציאות הזו. לא משנה כמה כולנו נהיה מרוכזים בשגרה שלנו, זה תמיד מלווה. זה בתוכנו. וגם על הילדים זה משפיע. כל רעש קטן הם נכנסים ללחץ. גם האזעקה שהייתה השבוע״.

מירן ומאור בוזגלו בצילומי קמפיין טאצ' (צילום: אור גפן)
מירן ומאור בוזגלו בצילומי קמפיין טאצ' (צילום: אור גפן)