די ג'יי שארפ, נכנס לבית "האח הגדול" באמצע העונה והפך לבן זוגה של הפיינליסטית פרידה עוזיאל. הוא כבר הספיק לצאת מהבית, אולם במהלך העונה עלה לכותרות בעיקר בגלל סערה פומבית בה תקפה משפחתו את בת זוגו וסירבה לקבל את הקשר שלהם. במהלך הגמר שהתרחש אמש (שבת), דיברנו עם הדייר על כל הדרמה המשפחתית ושמענו ממנו את הצד שלו, וגם את ההצהרה החד משמעית על הקשר בין השניים.

פרידה עוזיאל יוצאת מבית האח הגדול במקום השני (צילום: מיכה לובטון)
פרידה עוזיאל יוצאת מבית האח הגדול במקום השני (צילום: מיכה לובטון)

"זה ערב מטורף לגמרי עם כל החברים שלי שאני מאוד שישבו שם על הספה. ההדחות לא הפתיעו אותי, ידעתי שאור ופרידה יישארו אחרונים. לא ידעתי פשוט את הסדר שיהיה אבל בשבילי פרידה לוקחת, זה בטוח".

ספר לי על התכניות שלכם לעתיד.
"להישאר יחד. לעבור את כל הדברים הקשים שקרו עד עכשיו ולדבר על זה ולהישאר ביחד, זה הכי חשוב. זה מה שיחזק אותנו. אני חושב שתהיה הבנה משני הצדדים והכל יהיה טוב".

אי אפשר להתעלם מהמריבה הפומבית בין המשפחות שלכם. איך היו הדיונים בבית שלך לקראת היציאה שלה?
"שמעי, המשפחה שלי פעלה מתוך הגנה אלי ואני מכבד אותם, והם היו לי על האינסטגרם. הם לא מנוסים בכלום וניסו להרים לי כל יום. היו הרבה תגובות רעות עלי שהם לא ידעו מה לעשות ורק ניסו להגן עליי".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

די-ג׳יי שארפ  (צילום: מיכה לובטון)
די-ג׳יי שארפ (צילום: מיכה לובטון)

כמו מה?
"'הוא ככה, הוא שחקן, הוא צבוע, הוא לא אמיתי', כזה. והם נפגעו מזה ולא ידעו מה לעשות, חוץ מלהגיב חזרה ולשמור על השם שלי, ואני יכול להבין אותם. אבל קרו כמה דברים שקשה לראות, וצריך לדבר ולסדר את זה. אני מקווה שהכל יהיה טוב".

איך אתה מול ההורים לקראת בואה של פרידה. הם מוכנים לזה?
"זה לא שלם עד הסוף, אבל אנחנו צריכים לדבר בין המשפחות, שיהיה רק שמחה ושלא יהיה בלבולים או דרמה ודברים כאלה".

היו רגעים שאמרת שתוותר על זה אולי?
"לא, לא היה לי רגע שאמרתי שאני אוותר על הקשר עם פרידה. כמו שאמרתי תמיד - אני לא חושב שיש משהו שיפריד ביני לבין פרידה, הקשר בינינו מאוד חזק. הדעה של המשפחות, אני יכול להבין את זה, כל אחד והדעה שלו אבל האהבה מהצד שלי אמיתית אז אני נשאר עם הדעה שלי". 

פרידה עוזיאל (צילום: מיכה לובטון)
פרידה עוזיאל (צילום: מיכה לובטון)