יעל בר זוהר חוזרת אל העבר, מתמלאת נוסטלגיה ומשתפת תמונות מהיום המאושר בחייה - החתונה עם גיא זוארץ. לכבוד יום הנישואים ה-19, השחקנית פתחה את אלבום החתונה והתפרקה על הזכרונות הכואבים. בסדרת סרטונים שהעלתה בר זוהר עברה על האלבום ושיתפה את כולנו ברגעים האינטימיים בחייה.

אלבום החתונה של יעל בר זוהר וגיא זוארץ (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אלבום החתונה של יעל בר זוהר וגיא זוארץ (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

בסרטון הראשון, בעודה פותחת את אלבום התמונות המרגש, כתבה: ״לפני 19 שנים בדיוק התחתנו במושב לימן שבצפון. מושב קסום וירוק שבחרנו בו לערוך את טקס החופשה האינטימי שלנו. מי היה מאמין בכלל שהיום כל התושבים שלו יהיו מפונים קרוב לשנה״.

יעל בר זוהר סוקרת את אלבום החתונה (צילום :מתוך אינסטגרם)

לאחר מכן פתחה את האלבום ועברה על תמונות המשפחה ושיתפה את הגעגועים העזים לאביה, שהלך לעולמו השנה: ״מסתכלת על התמונות והלב שלי נסדק שוב, ובעיקר מתמלא געגועים לאבא שלי, געגועים לזיגי אבא של גיא. האבא השני שלי״.

יעל בר זוהר על הגעגוע לאביה ולאביו של גיא זו-ארץ (צילום :מתוך האינסטגרם)

בסרטון שאחרי בר זוהר לחלוטין כבר התפרקה, כשהגיעה לתמונה של עילי. שנרצח נובה בשביעי באוקטובר. השחקנית שיתפה את הגעגועים העזים לאחיין, כך כתבה: ״געגועים אליך עילי שהיית צמוד אלינו כבר אז כל הערב. אימצת אותנו ואנחנו אותך קרוב - נשמות תואמות. מתגעגעת אליך ונושאת אתכם בליבי קרוב. לנצח״.

יעל בר זוהר על עילי שנרצח בנובה (צילום :מתוך אינסטגרם)

בסרטון האחרון הודתה לאדם הקרוב אליה שעבר איתה את המסע המפרך הזה ושניהם ביחד ניצחו את כל הקשיים שיש בתור זוג: ״מזל טוב אהוב שלי. רק תהיה לי בריא. תודה עליך. תודה על הילדים הנפלאים שלנו. תודה על המשפחה שהקמנו. תודה על המשפחה שאתה עבורי. תודה שבזכותך אני אדם טוב יותר. תודה על החברות שלנו, על השותפות והמסירות. מאחלת לנו ולכל העם שלנו ימים של אהבה ושקט״.

יעל בר זוהר על החתונה עם גיא זו-ארץ (צילום :מתוך אינסטגרם)