בחודש יולי האחרון, התאומות נוי והדר קרקו, הצליחו להפתיע - או שלא - את כולם כשהכריזו שהן שוב בהריון, ביחד. כזכור, לפני שנה וחצי התאומות הביאו לעולם את בניהן. רק נציין כי השתיים לא הצליחו לתאם את התאריך והדר ילדה את בנה גבריאל במרץ 2023 ואילו נוי הביאה לעולם את מיכאל שבועיים אחר כך.

נוי והדר (צילום: נוי ערקובי)
נוי והדר (צילום: נוי ערקובי)

השתיים, שעושות הכל ביחד, גם הפעם נכנסו להריון שני ביחד, אותו חשפו ביולי האחרון. כעת, השתיים חושפות את מין העובר - שגם הפעם זהה. בסרטון שהעלו לאינסטגרם בשחור לבן, שלאחר מכן הופך לצבעוני ובכך מגלה את מין העובר, כך כתבו: ״תודה להשם יתברך על המתנות שבדרך, תודה על זה שנתת לנו אפשרות לתקומה ולהמשכיות לעם שלנו. מאושרות ומתרגשות ועכשיו זה רשמי - שני בנים". 

השתיים מצפות לשני אחים קטנים למיכאל וגבריאל ואנחנו בעיקר בהלם מהתיאום בין שתי האחיות. שכן, השתיים התארסו לבני זוגן בדיוק באותו יום לפני שלוש שנים ואף חגגו טקס חינה משותף. עם זאת, החתונה לא הייתה משותפת, אולי בגלל שהפעם הבעלים התערבו ואמרו - די. הדר נישאה לבן זוגה ליאו בורנשטיין באפריל 2022 ואילו נוי התחתנה חודשיים לאחר מכן עם בן זוגה לירוי טיסונה. מאחלים מזל טוב ולידה קלה לשתיהן ונסיים עם השאלה: האם הפעם הן ילדו באותו היום? 

נוי והדר (צילום: נוי ערקובי)
נוי והדר (צילום: נוי ערקובי)