בתקופה האחרונה ג'קי אזולאי נצפתה לא פעם בקרבתו של בחור חדש וחתיך במיוחד - שחר אלבז. הבחור, שבעבר היה אנונימי ובחודשים האחרונים הפך למוכר בעקבות כיכובו בתכנית "המירוץ למיליון" יחד עם אמו רונית, מבלה רבות עם אזולאי. כולם הרימו גבה ושאלו: "האם יש כאן משהו רומנטי?"

ובכן, התשובה היא לא, אלבז הוא רק מאמן טניס שלה ולפני מספר חודשים אף יצא באופן רשמי מהארון, כך שאין פה סיפור מיוחד. 

אתמול (שני) אזולאי העלתה סרטון לטיקטוק, בו היא רוקדת בצמוד לאלבז. בתיאור אזולאי כתבה: "כשרצית להתחתן איתו אבל וויתרת כדי שהוא יהיה החבר הכי טוב שלך" והציגה מפגן מרשים של ידידות קרובה, של שני אנשים שרוקדים באהבה ובמגע עמוק. 

@jekiazulay כשרצית להתחתן איתו אבל וויתרת כדי שהוא יהיה החבר הכי טוב שלך ❤️❤️❤️ #foryou #viral #loveyou @#friends #fyp ♬ Anchor Point - Ahmed Spins

הסרטון שיכול להיראות הומוריסטי וחמוד מהצד, הפך למוקד של ביקורות על התנהגותה של אזולאי. אנשים יצאו נגד הלבוש והריקוד של השפית. משתמשת אחת כתבה: "אבדה את זה לגמרי השם ישמור", אליה אזולאי הגיבה: "את יכולה לעזור לי לחפש פליזזז". 

עוד הגיבו: "הילדים רואים... ואווו", "איפה הצניעות", "שתעבוד בדואר כל דקה מחליפה בול", "מתנהגת בפריצות", "מה קרה לצדיקה מבית שמש או שימוש", "לאיזה רמה ירדת אליוסטור", "שלוחילנד", "מה זה כל פעם ילד אחר" ועוד.

התגובות נגד ג'קי אזולאי (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
התגובות נגד ג'קי אזולאי (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)

מנגד, אחרים הגנו עלייה וכתבו: "אנשים כבדים מי ישמע זה הצרות שלכם שהיא חשופה. תתעסקו בעצמכם אם אין משהו טוב להגיד, כמה ביקורות" ו"אנחנו לא בית דין של מעלה וזכרו כשם שאתה שופט אנשים כך ישפטו אתכם מן השמיים. אנחנו לפני יום הדין תפסיקו עם זה, זו החלטה שלה בלבד".

התגובות בעד ג'קי אזולאי (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)
התגובות בעד ג'קי אזולאי (צילום: צילום מסך מתוך טיקטוק)