למרות האזעקות שהושמעו הבוקר (רביעי) ברחבי הארץ ובמרכז, רוסלנה רודינה בכל זאת החליטה לקיים את השקת חנות הפופ אפ למותג התכשיטים שלה ״RUSMAZ״ בקניון עזריאלי איילון. פגשנו אותה ושמענו ממנה על המורכבות לתווך את המצב לבנה הקטן יאן, ההתרגשות מפתיחת החנות ומה היא באמת חושבת על מערכת היחסים בין אייל גולן לגרושתו דניאל גרינברג בעקבות סערת המטפלת.

רוסלנה רודינה בריאיון (צילום :מערכת TMI)

״קמתי הבוקר בבהלה מהאזעקה, ברגשות מעורבים, אבל לאחר מכן כשהבנו שזה בסדר, לא ביטלנו. הם לא ישברו אותנו, ואני שמחה שאנשים הגיעו לפרגן לי ולהיות חלק מהשמחה שלי. אז את יודעת, מצד אחד בשל המצב יש מתח, אבל מצד שני אנחנו ממשיכות כרגיל בינתיים״.

״אני קמתי מההתראות שקפצו לי בטלפון, לא מהאזעקה. כשהתעוררתי יאן כבר היה ער והוא כנראה שמע. ישר ירדנו לממ״ד והוא אמר לי ׳אמא, אני מפחד׳. אמרתי לו שאנחנו במקום בטוח ושיהיה בסדר. את יודעת, גם אני מפחדת והכל אבל אני לא יכולה לשדר לחץ לילד שלי בחיים. אז ניסיתי להתנהל באופן רגוע״.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רוסלנה רודינה בהשקת חנות הפופ אפ למותג שלה RUSMAZ (צילום: אור גפן)
רוסלנה רודינה בהשקת חנות הפופ אפ למותג שלה RUSMAZ (צילום: אור גפן)

זו תקופה מורכבת בתור אזרחית, ואני לא מתארת לעצמי במיוחד כשאת אימא שצריכה לשדר חוזקה לילד אל מול הפחדים שלך.
״זה בדיוק העניין. שאת אומרת לעצמך ׳אני מולו משדרת חוזק, ושאנחנו לא מפחדים׳ אבל רגע אחרי שהוא יוצא מהחדר בא לי לבכות. אבל מה אני יכולה לעשות? זו המציאות שאנחנו חיות בה. כולם בוכים ואחר כך צוחקים. זו הזיה אבל אין לנו מה לעשות. עד שקיבלנו הנחיה שמותר לשלוח אותו לבית הספר, חשבתי שאקח אותו איתי לעבודה. והוא הלך דווקא בביטחון מלא לבית הספר״.

רוסלנה רודינה בהשקת חנות הפופ אפ למותג שלה RUSMAZ (צילום: אור גפן)
רוסלנה רודינה בהשקת חנות הפופ אפ למותג שלה RUSMAZ (צילום: אור גפן)

אני ואת כבר דיברנו על כמה שזה מעייף שמדברים איתך על אייל, אבל עכשיו מרגיש שהיחסים ביניכם במצב טוב.
״בתכלס, היחסים ביני לבין אייל תמיד היו טובים. זאת אומרת, יש תקופות שיותר מן הסתם. אני נשואה, יש לי את החיים שלי ואת העסקים שלי. אבל תמיד היה לנו קשר טוב. אנשים מרימים גבה על הסטורי שהוא העלה עליי. לי זה נראה מובן מאליו. הוא תמיד מפרגן לי, אבל כנראה בטיימינג בו הוא פרסם את זה, אז נוצר דיבור סביב זה. אבל זה (היחסים בינו לבין דניאל גרינברג) באמת פחות מעניין אותי. אני חושבת שזה הגיע למצב של זוהמה. ואני מבחינתי יושבת מהצד ואומרת ׳מה קורה פה? ולמה אני יושבת בפנים? ולמה עוד פעם?״. 

בהקשר הזה, אני רוצה לשאול האם כל הבלאגן הזה למעשה משפיע על יאן? הוא מבין את הסיטואציה? 
״אני חושבת שכל אחד אמור להתנהל בזוגיות שלו, אני לא אמורה לתת טיפים לזוגיות שלו. לי יש את הזוגיות שלי ואני מתעסקת בזה. אני יכולה להגיד דבר אחד מניסיון אישי - כשאני והוא נפרדנו באותה תקופה, אני ידעתי באמת להתעסק בעסקים שלי, בגידול של יאן ולהתמקד בעבודה. שם (היחסים עם גרינברג) זה מרגיש כמו קרקס שלא נגמר. וכל פעם יש התעסקות למשוך איזושהי כותרת. בסוף הילדים גדלים וחבל להוציא את כל הדברים האלה החוצה. ובסוף - לכו תעבדו. מה אתם מתעסקים בשטויות וכותרות? רק כדי שיקבלו איזושהי חשיפה עכשיו? גם לי אישית, זה כבר מציק. כי לא משנה מה - תמיד מקשרים אותי. אני לא קשורה ולא מעוניינת להיות בסיפור. לה יש את החיים שלה, זה לא משנה״.

עוד המשיכה ואמרה: ״אבל מציק שיש פה ילדים. יש פה אחים, שכמה שהם קטנים הם יגדלו ויכול להיות שהיא תתחרט על הדברים האלה. כי זה מרגיש כאילו היא מחפשת כל הזמן כותרות״.

רוסלנה רודינה עם ינאי פרישר גוטמן ופלג לוי בהשקת חנות הפופ אפ שלה (צילום: אור גפן)
רוסלנה רודינה עם ינאי פרישר גוטמן ופלג לוי בהשקת חנות הפופ אפ שלה (צילום: אור גפן)