אתמול (רביעי), חשפו פרלה דנוך ומני ממטרה, כי אחרי טיפולי פוריות ממשוכים, הם מצפים לילד ראשון. בפוסט שהעלתה דנוך, כתבה: נושמת עמוק ומשחררת את הסרטון הזה בהתרגשות ואומץ. זו שנה שחוויתי בה הכי הרבה כאב, בדידות, תחושת כישלון אבל לא ייאוש. הסרטון יכול לספר קצת מסיפור כל כך מרגש וגדול שאשתף בו בהמשך רק ולו יתן תקווה וכוח לאחרות".

עוד הוסיפה בהתרגשות: "תודה לבעלי הטוב באדם ומכולם, חבר הכי טוב שלי. למלאכים שפגשתי במסע הזה ולבורא עולם ששמע את תפילותיי וניגב את דמעותיי".

פרלה דנוך, מני ממטרה (צילום: רפי דלויה)
פרלה דנוך, מני ממטרה (צילום: רפי דלויה)

בתוך אלפי ההודעות והתגובות המרגשות שקיבלו, אנחנו התרגשנו בעיקר מתגובתו של בעלה הקומיקאי, שחזר בשעת לילה מאוחרת ושיתף סרטון בו הוא נכנס הביתה לאחר חשיפת הבשורות: "חזרתי מהצגה באופקים ישר לרעש התקשורתי, וסוף סוף אפשר לספר, ומה שנשאר זה רק לתת חיבוק ענק לפרלה, אז אני פשוט אגיע ואתן לה חיבוק. בנימה זו אני רוצה להגיד לכם תודה על כל ההודעות. אני עם מעל לאלף הודעות בוואטספ ועוד אלפים באינסטגרם ובכל מקום אפשרי". 

בשלב הזה, נכנס מני הביתה לאשתו ואומר לה: "זה בחוץ, כאילו זה עדיין לא בחוץ, רק הבשורה", וזו עונה לו בציניות: "גם הציצי שלי בחוץ מני", "בסדר, זה חלק מהעניין", ענה לה הבעל המאושר.

מני ממטרה מגיב להריון המרגש של פרלה דנוך (צילום :צילום מסך אינסטגרם)