השחקנית ג'וי ריגר שכובשת את הטלוויזיה ואת במות התאטרון מאז שהייתה בת 10, חושפת עוד קצת מהלב של עצמה. השחקנית שכעת מככבת בקומדיה של כאן 11 "מי זאת", התראיינה בפודקאט של איתי סגל ושפכה את ליבה בכל הנוגע לפרידה ולשברון הלב מכרמל בין

ג'וי ריגר, כרמל בין (צילום: רפי דלויה)
ג'וי ריגר, כרמל בין (צילום: רפי דלויה)

כזכור, השתיים יצאו במשך כשלוש שנים משנת 2020 עד סוף 2022. ריגר ובין הכירו על סט הסרט הקצר של ניר שלטר, שם השתיים שיחקו יחד. ג'וי שיתפה על הרגשות שלה בתחילת הקשר: "בכרמל ממש התאהבתי מהרגע הראשון שראיתי אותה. עשינו סרט קצר ביחד וברגע הראשון אני זוכרת שראיתי אותה רק והייתי כזה 'המממ, אוקיי'".

עוד הוסיפה השחקנית על עניין המשיכה המינית: "והסטרייטיות אף פעם לא עמדה, אני לא יודעת איך היא מגדירה את עצמה היום. אבל ידעתי שהיא הייתה עם גברים ואף פעם זה לא עמד כשאלה בכלל, כי הרגשתי שיש ביננו מגנט כל כך חזק שזה בכלל לא היה כזה, 'אה היא סטרייטית אני צריכה לחשוב על זה', לא. זה היה חיבור מטורף שאי אפשר היה לעצור אותו".

כרמל בין (צילום: רפי דלויה)
כרמל בין (צילום: רפי דלויה)

סגל שאל אותה: "וכשהחלטתן להיפרד ובסופו של דבר היא חזרה לגברים. זה קשה?", ריגר ענתה: "כן מאוד היה לי מאוד קשה. עד היום קשה לי עם זה מאוד. לא בגלל שהיא בחרה בגבר, ממש לא, הבחירות שלה. אני גם מכירה את אסף, את בן זוג שלה הוא בחור מהמם ואני אוהבת את שניהם. אבל, פרידות זה דבר קשה מאוד. והיה לי מאוד מאוד קשה והייתי שבורת לב ממש מכרמל ומהפרידה".

ג'וי ריגר (צילום: רפי דלויה)
ג'וי ריגר (צילום: רפי דלויה)

כשסגל עוד שאל אותה "מה היה קשה במיוחד?", השחקנית ענתה: "הייתה חוויה של נטישה. הם גם הכירו בתוך קונסטלציה של תאטרון שזה המרחב שלי גם. הם עשו הצגה שאני מכירה שם את כל השחקנים, את הבמאי, אני חלק מזה. ואז הרגשתי כאילו אני בתוך צלע, אבל מין שכחו אותי בצלע. אבל באמת הייתה לנו פרידה מאוד מאוד מאוד מאוד לא פשוטה לכרמל ולי. אז אני מאמינה שייקח עוד זמן עד שנצליח לחזור לדבר".