- טייס החלל איתן סטיבה ורעייתו אורה, שבנם הבכור נשוי לח״כית לשעבר סתיו שפיר, חיתנו בשישי האחרון את בנם יואב עם בחירת לבו כרמל ברקוביץ, בחתונת שקיעה סופר־יוקרתית ומושקעת בכפר הנוקדים, עם משפחה וחברים קרובים שגם נשארו ללון במתחם מפנק בכפר. הגיעו לחגוג: אתי וגבי רוטר, דוד פתאל, ורד ואילן גרינבוים, חן ותמי למדן, פרופ׳ אייל וינקלר, יהודית טיומקין ועוד.

אורה סטיבה, איתן סטיבה (צילום: רפי דלויה)
אורה סטיבה, איתן סטיבה (צילום: רפי דלויה)

> מתחת לרדאר של ליאורה צמחה בחודשים האחרונים זוגיות צמודה בין עו״ד כנרת בראשי, פרשנית דעתנית ורהוטה, לבין אל״ם במיל' רונן כהן, שנראה לאחרונה יותר ויותר על המרקעים כפרשן צבאי וביטחוני. בתפקידו האחרון בצה״ל היה כהן סגן ראש חטיבת המחקר וראש זירת הטרור באמ"ן.

כנרת בראשי (צילום: פרטי)
כנרת בראשי (צילום: פרטי)

-עו"ד דוד שמרון הסכים לוותר על חלק מסכום הפיצוי שפסק לזכותו בית המשפט בסכסוך מול דוד ארצי, וניאות לתיקון פסק הדין, כך שארצי ישלם לו 290 אלף שקל במקום 490 אלף שקל. שמרון, מקורבו ובן דודו של רה"מ בנימין נתניהו, תבע את ארצי לאחר שהאחרון טען שב־1999 הראה לו כביכול שמרון חוזה לכאורה שערך בין נתניהו לרעייתו שרה, כשהטריגר לכאורה הוא חשיפת הרומן שניהל נתניהו מחוץ לנישואים ב־1993. השופט זכריה ימיני מבית משפט השלום במחוז מרכז קיבל את תביעתו של שמרון במלואה. ארצי ערער, ובמסגרת ההליך הוסכם כי סכום הפיצוי יופחת. במקביל, הגיש עו"ד שמרון תביעה נגד העיתונאי דן רביב בשל חלקו בהפצת הסרטון של ארצי ובשל דברים שאמר לאחר פרסום הסרטון. טרם הוגש כתב הגנה מטעם רביב.

עו"ד שמרון מסר: ״בעקבות הערעור של דוד ארצי לבית המשפט המחוזי במחוז המרכז, תוקן פסק הדין של בית משפט השלום, לשביעות רצון הצדדים. לא נתייחס לדברים מעבר לכך״.

עו"ד ליעד ורצהייזר, ב"כ דוד ארצי: "הפרטים של ההסדר חסויים. אגיב רק לאחר שנגיע להסדר מחוץ לכותלי בית המשפט".

עו''ד דוד שמרון בבית המשפט בתביעתו נגד ארצי (צילום: פלאש 90)
עו''ד דוד שמרון בבית המשפט בתביעתו נגד ארצי (צילום: פלאש 90)

> האלופה (במיל׳) אורנה ברביבאי מצטרפת כנשיאה בהתנדבות בעמותת "החצר הנשית", שמסייעת לנערות וצעירות במצבי סיכון. העמותה תכריז על נשיאותה של ברביבאי בכנס מיוחד לציון 20 שנות פעילות העמותה, שיעסוק בעבודה עם נערות וצעירות במציאות משתנה.

אורנה ברביבאי (צילום: יחצ)
אורנה ברביבאי (צילום: יחצ)