ראש עיריית טבריה לשעבר, רון קובי, שנלחם בכל כוחו להפוך את פנינת הכנרת לעיר תיירות חילונית, נפרד מאשתו שירילי, לאחר שנות נישואים ארוכות. במהלך כהונתו של קובי הוא ספג ביקורת על כך שנשאר לגור עם אשתו וילדיו בת"א.

רון קובי (צילום: דוד כהן, פלאש 90)
רון קובי (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

> עוד פרידה: עדלי מרכוס, מנכ״ל מכבי תל אביב בכדורסל לשעבר שפרש ביולי האחרון ולשעבר חבר מנהלת הליגה בכדורסל מאז שנת 2004, ואשתו קרן, כבר לא.

עו"ד רומי קנבל, מטעמה של קרן מרכוס: “איני משתפת את קוראייך במידע על לקוחותיי".

עדלי מרכוס, אסף סויסה ודורון ג'מצ'י (צילום: מכבי תל אביב - האתר הרשמי)
עדלי מרכוס, אסף סויסה ודורון ג'מצ'י (צילום: מכבי תל אביב - האתר הרשמי)

> גבורות 1. בראשון שעבר התקיים בתיאטרון הקאמרי האירוע השנתי של קרן ההנצחה לליאור וישינסקי ז"ל, ״קרן ליאור - תרבות ואומנות לחיילי צה״ל״. במהלך הערב העניקה הקרן 17 מלגות לחיילים וחיילות עבור לימודים גבוהים בתחומי אומנות שונים. אחד מרגעי השיא של הערב היה ציון יום הולדת 80 בהפתעה לשלמה וישינסקי, אביו של ליאור ז״ל. השחקנית רבקה מיכאלי ומנכ"לית התיאטרון יפעת צחי־קיראל הזמינו לבמה את וישינסקי המופתע והעניקו לו מגן הוקרה מטעם הקאמרי.

“קרן ליאור" הוקמה על ידי וישינסקי ואשתו לשעבר, אסנת, בשיתוף התיאטרון הקאמרי לזכר בנם ז"ל, שנהרג במאי 2004 בציר פילדלפי. בכל שנה מקיימת הקרן את האירוע "שרים לליאור", האירוע השנתי שבו מחולקות מלגות לימודי אומנות ללוחמים משוחררים. האירוע התקיים זו השנה ה־16 והופיעו בו אסף אמדורסקי, חיים משה, רבקה מיכאלי, ליהי טולדנו, דנה וישינסקי, מיקי קם, משי קלינשטיין, טלי אורן, אודיה קורן וירדנה ארזי. גלעד שלמור וכנרת לימוני הנחו. בין האורחים: רון חולדאי, בני גנץ, ליהיא לפיד, דניאל הגרי ואלעזר שטרן.

יפעת צחי־קיראל, שלמה וישינסקי (צילום: אלי כץ)
יפעת צחי־קיראל, שלמה וישינסקי (צילום: אלי כץ)

> גבורות 2. גם המעבד, המלחין והמנצח דוד קריבושי יחגוג בנובמבר 80, בהפקה חגיגית עם מיטב האומנים בישראל. הבטיחו את השתתפותם: טוביה צפיר, שלמה ארצי, נינט טייב, רבקה מיכאלי, חנה לסלאו והראל סקעת.

דוד קריבושי (צילום: אריאל בשור)
דוד קריבושי (צילום: אריאל בשור)

> חיזבאללה מצאו עם מי להסתבך. יגאל מלכה, כתב ערוץ 24i, שידר ישירות מהיישוב קדיתא פגיעה ישירה בביתו של לא אחר מאשר אריה אלפרון, שאף מסר למלכה בתגובה: "אנחנו עם ישראל, אנחנו לא רואים את החיזבאללה ממטר. תפסיקו כבר עם כל ההפגנות הקפלניסטיות האלה. תנו לצה"ל לנצח. הבית זה רק עצים ופלסטיקים ושטויות. נבנה מחדש לתפארת". ומלכה מסכם: "לא מלך? פרגנו לו".
זלמן אלפרון מסר לליאורה בשם משפחת אלפרון: ״כולם בסדר, תודה״.

יגאל מלכה (צילום: אבשלום ששוני)
יגאל מלכה (צילום: אבשלום ששוני)

> שבת בבוקר, מלון "מצודת דוד" ירושלים. סועדים ארוחת בוקר: השרה לשעבר עומר ינקלביץ' ומי שכיהן עד לאחרונה כשר בממשלת החירום, בני גנץ. איתם ליד השולחן ישבו גם ילדה ובחור צעיר, שנראה כמאבטח.

ינקלביץ', חוזרת לפעילות ציבורית?
"אכן, משפחותינו וכמה חברים בילו יחד בשבת. היה נחמד".

עומר ינקלביץ' (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
עומר ינקלביץ' (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)