כידוע, צמד הראפרים נס וסטילה הוציאו בתחילת המלחמה את אחד השירים שהפך להמנון המלחמה וסייע לרבים להתמודד עם הימים הקשים - "חרבו דרבו". השיר מעודד את חיילי היחידות השונות להילחם בעוז "בשביל אמא ואבא", "אחת לסבתא וסבא" ו"לילד בעוטף עזה", וכן מביע כעס וזעם אודות מתקפת חמאס ומזהיר את "בני העמלק" מתגובת צה"ל. 

בחלק האחרון של השיר (C part) מוצגת רשימה של מחבלים בכירים שנמצאים לכאורה על הכוונת של צה"ל - נסראללה, מוחמד דף ואיסמעיל הנייה, כאשר לכל אחד מהם מוצמד האיום "כל כאלב ביג' יומו". כעת, לאחר חיסול נסראללה בדאחייה בביירות אמש (שישי), ניתן לומר באופן סופי - נס וסטילה זיהו כבר בחודש הראשון לאן אנחנו צועדים. 

כבר ממחר בבוקר: לפי מפת הכוכבים - זו תהיה התגובה לחיסול נסראללה

כבר כשחוסל מוחמד דף החלו להתרומם מספר גבות. כשחוסל איסמעיל הנייה בתקיפה בטהרן כבר הגיב סטילה (דור סורוקר) בחשבון האינסטגרם שלו: "קיצר נסראללה ואבו בקלאווה על הפרק. שייקח אתכם השד יא בני עמלק". מעניין מה יאמרו הצמד לאחר החיסול הדרמטי השלישי שחזו בשירם. 

כזכור השיר "חרבו דרבו" זכה לסיקור שלילי מאוד בעולם, באל-ג'זירה טענו כי הוא מעודד רצח עם. השיר אף הוזכר בתביעה של דרום אפריקה כנגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג. 

הסטיריקן יובל סמו, שמבצע חיקוי סאטירי של חסן נסראללה בתכנית "ארץ נהרדת", כבר הספיק להגיב על החיסול בחשבון האינסטגרם שלו וכתב "ביי ביי נשמה". 

יובל סמו נפרד מנסראללה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יובל סמו נפרד מנסראללה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בחודש אפריל פורסם שנסראללה צופה בארץ נהדרת ואף מושפע מהחיקוי: "בתחילת המלחמה היה דיבור אם חיזבאללה יצטרפו או לא, ונסראללה עשה נאום, והיה נאום די דרדל'ה. ואז עשינו קטע שהסתלבטנו עליו שהוא כולו רוח וצלצולים. להם יש מידע שנסראללה והאנשים שלו רואים ארץ נהדרת, הוא חולה תקשורת ישראלית, והוא ראה אצלנו שהוא יצא רכרוכי, ואז הוא עשה עוד נאום, תקיף יותר", סיפר הכותב הראשי של התכנית, דוד ליפשיץ.