מה אפשר להגיד על כל אלה שמביאים ילדים בשנת מלחמה? שהם אוחזים בתקווה, שהם מאמינים בעתיד טוב יותר ורוצים לעשות את העתיד טוב יותר. ואולי פשוט לא השתמשו באמצעי מניעה. אבל זה לא משנה שבשנה האחרונה היה לנו בייבי בום מדיני ענק, שלא פסח גם על הסלבס הלוהטים ביותר. הרשימה המלאה של כל הסלבס שהרחיבו את התא המשפחתי השנה:

לירז ארז ואליקו כהן
אם נדרג את הלידות של השנה, אין ספק שמדובר באחת הלידות המעניינות שהיו לנו כאן. אליקו ולירז ייצרו לנו כל כך הרבה עניין עם ההריון שלהם וכל כך הרבה אסקפיזם שהיינו זקוקים לו. פער הגילאים הוא אפילו לא היה שיא הדרמה, אלא הפן לפני הלידה, הלידה בשידור חי, המשבר אחרי הלידה, הסכסוכים המשפחתיים - היה לנו כאן הכל מהכל. אנחנו בעיקר שמחים לשמוע שג׳ון הקטן גדל בידיים טובות שמתאמות את צבע הלק ועושות סיבובים בקניון.

לירז ארז שוברת שתיקה על הזוגיות עם אליקו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לירז ארז שוברת שתיקה על הזוגיות עם אליקו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מישל גרציג וטיבו קורטואה
אנחנו בינלאומיים, כן. מישל גרציג התחתנה עם שוער קבוצת הכדורגל ריאל מדריד, טיבו קורטואה והביאה איתו לעולם בת, אלי קורטואה. עבור גרציג זאת ילדה ראשונה אך עבור השוער זהו הילד השלישי, שכן יש לו עוד שני ילדים מנישואים קודמים.

מישל גרציג ותיק ההרמס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מישל גרציג ותיק ההרמס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

קורל גרון ועומר ירדני
מגיש חדשות 13 שהפך לסנסציה אינטרנטית וגם לאחד השדרנים המצחיקים על המסך, הפך לאבא לראשונה. אנחנו שמחים שהגנטיקה הזו ממשיכה הלאה כי חסר לנו קצת יותר הומור במסך של האנשים המאוד רציניים. ירדני ואשתו קורל גרון הפכו להורים לראשונה ממש לפני מספר שבועות ובירכו את הבת הבכורה שלהם, רובי. הלוואי שהיא גם תהיה ברבי. 

עומר ירדני ובתו רובי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר ירדני ובתו רובי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

נסרין קדרי ורום שמיר
אחרי שהכריזה על ההריון השני משל הייתה ביונסה על הבמה, נסרין קדרי הביאה בן שני לעולם. היא יצאה לחופשת לידה מוקדמת בגלל שמירת הריון קשוחה ולמעשה ילדה יומיים אחרי היציאה הזאת. שמו בישראל נקרא רואי שמיר ויש כאלה שטוענים שמדובר בחיקוי של רואי אדם, אחיו הקטן של עומר, שמתגוררים בשכנות אל קדרי ושמיר. זה לא באמת משנה, כי השם רואי הוא קיצור של השם "רואי, עם א'". 

נסרין קדרי, רום שמיר (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
נסרין קדרי, רום שמיר (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

קורין גדעון וחילי סורוצקין
הפעם לא היו דרמות של חלון. קורין גדעון ילדה ילד שלישי, בריא ושלם בבית חולים תל השומר. התינוק הטרי שנקרא לוי, מצטרף לאחותו הבכורה אלונה בת השלוש וחצי ולרפאל בן השנתיים. אנחנו מניחים שהולך להיות מאוד שמח בעשור הקרוב בבית משפחת גדעון וסורוצקין עם 3 ילדים צמודים. 

קורין גדעון בלידה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
קורין גדעון בלידה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

שונית ותומר חמד
בפעם החמישית שונית ותומר חמד עושים את מה שהם עושים הכי טוב: מביאים עוד בת לעולם, אחות קטנה ללנה, אמי, מיה והיילי. חמסה על הילדות האלה כי לכדורגלן העבר ולדוגמנית יש בגיל 37 כבר ניסיון לא רע בלגדל ילדות מהממות ועוד אחת חדשה הצטרפה: אריה חמד. שיהיה רק בנחת.

שונית חמד, תומר חמד והילדות (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
שונית חמד, תומר חמד והילדות (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

שי לי עופרי ושניר בורגיל
זמן טוב לדבר על אחד ההריוניות המפתיעים ובו זמנית הלא מפתיעים של השנה הזו. שניר בורגיל ושי לי עופרי הכירו לפני כשנה וקצת בתכנית הריאליטי "האח הגדול", ייצרו דרמה שמתמשכת עד היום עם האחות ספיר בורגיל ועל הדרך גם הביאו לעולם בן, אלארי. בורגיל ועופרי מושכים תשומת לב מכל הסיבות הנכונות וזו הסיבה למה אי אפשר להיות מופתעים אף פעם ממה שיעשו.

שי לי עופרי, שניר בורגיל, עם בנם הראשון (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
שי לי עופרי, שניר בורגיל, עם בנם הראשון (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

היילי ביבר וג׳סטין ביבר 
חייבים בינלאומי אחד. ג'סטין ביבר הוא כבר לא ילד 16 עם קול של בת ששר "בייבי". אלא גבר הוליווידי במשבר מתמשך כבר שנים, שאולי עכשיו, עם התפוצצות פרשיית פי דידי אנחנו מבינים קצת מה קרה שם. ביבר התחתן עם היילי, מעריצה לשעבר ודוגמנית שווה בהווה, שהצליחה כנראה לעשות מה שנשים אחרות לא הצליחו - לראות אותו באמת ולדבר אל ליבו הנוצרי. השניים הביאו בן בכור לעולם, ג'ק בלוז ביבר, ואנחנו מאחלים רק לטוב לזוג בתעשייה כל כך הרסנית, אבל העיקר שיש פנסיה גם לנינים. 

היילי ביבר (צילום: אינסטגרם)
היילי ביבר (צילום: אינסטגרם)

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר
הזוג הרנדומלי ביותר שמורכב מהשחקנית ומשפיענית הרשת מאיה ורטהיימר והפוליטיקאי, אסף זמיר, הביא עוד יורש עצר לממלכת הג'ינג'ים התל אביבית. ורטהיימר סיפרה על ההריון ולא הרבה אחרי שיתפה כי השניים ביצעו טיפולי הפרייה וכבר היו רגע לפני פנייה לפונדקאות. אבל סוף טוב הכל טוב - הזוג המאושר הביאו לעולם תינוק ג'ינג'י, ששמו בישראל - נח איתן זמיר, הקרוי על שם אביה של מאיה, איתן ורטהיימר ז"ל, אשר הלך לעולמו בשנה שעברה. 

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר עם ילדיהם בתמונה שהסעירה את הרשת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר עם ילדיהם בתמונה שהסעירה את הרשת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

דניאל יולזרי ופיטר פלצ'יק
זוכה מדליית ארד באולימפיאדת פריז, פיטר פלצ'יק, זכה בעוד מתנה אדירה השנה והיא הילדה השלישית שלו, אחות קטנה לתאומים גולן ורפאל בני השנה והארבעה חודשים. את התאומים הזוג הביא אחרי 6 שנים קשות של פוריות ובפעם הזו דניאל נכנסה להריון ספונטני. שם הילדה בישראל: לורן נילי פלצ'יק. 

גל גדות וירון ורסנו
גל גדות ממשיכה את הגנטיקה המובחרת שלה ומביאה את בתה הרביעית לעולם אורי, אחות קטנה לאלמה, מאיה ודניאלה. כשאנשים מדברים על צמצום ילודה אנחנו דווקא בעד שנשים כמו גל גדות יתרבו וכמה שיותר - מה טוב. בעזרת השם גם הילדות של גדות יהפכו להיות נפו-בייבי מקצועניות שיקחו חלק בהפקות מהשורה הראשונה של הוליווד, ימשיכו את השושלת הישראלית בשמי הכוכבים הבינלאומיים ויעשו קצת חסד הסברתי למדינת ישראל.  

גל גדות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גל גדות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מעיין אדם ויובל צלנר
מעיין אדם עברה שנה לא פשוטה. אחרי רצח אחותה בפסטיבל הנובה בשבת השחורה, אדם התמקדה בניסיון לזכור את מפל אדם ז"ל, להזכיר שזה מה שהולך סביבנו ב"מחוברים" ואולי גם תוך כדי העבודה קצת להדחיק את כל הכאב הגדול. אדם גילתה קצת אחרי מות אחותה את ההריון והחליטה עבור העוברית הקטנה להתמקד רק בצדדים החיוביים של המציאות הנוראית שבה אנחנו חיים. אולי הצטברות הרגשות שבתוכה הביאו לנושא הציסטה, הניתוח וההסתבכות הרפואית שהספיקה כבר לצאת ממנה. רק דבר אחד נותר לומר - הלוואי שהבת הבכורה תבור וקדם, שנולדה לפני מספר חודשים ונקראה על שם המפל הכי גבוה בארץ, לא תצטרכנה לחוות את הכאב שהיא חוותה. 

מעיין אדם רגע לפני הניתוח (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
מעיין אדם רגע לפני הניתוח (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

אליאנה תדהר ולי בירן
הזוג המלכותי של עולם הילדים, אליאנה תדהר ולי בירן, הביאו בן בכור לעולם, נבו בירן. אליאנה סיפרה בוידוי כי היא התכוננה ללדת בלידת מים, אבל לבסוף לידת המים לא צלחה והיא נאלצה ללדת בבית חולים. בשנה שעברה לי בירן שרף את הרחבה בתכנית "רוקדים עם כוכבים" והגיע למקום השלישי ואליאנה כמובן לא עוצרת וממשיכה לעבוד קשה כתמיד. השניים פרזנטורים של דלתא ובכלל לראות אותם עושה לנו טוב על הלב.

אליאנה תדהר, לי בירן (צילום: צ'ינו)
אליאנה תדהר, לי בירן (צילום: צ'ינו)

ידין גלמן ואדוה דדון
אם תדהר ובירן הם הזוג המלכותי של עולם הילדים, אז ידין גלמן ואדוה דדון הם הזוג המלכותי של עולם הטלוויזיה. מה אפשר להגיד שלא נאמר על השניים, גלמן נפצע בקרב הרואי כשנלחם בשבעה באוקטובר על גבולות קיבוץ בארי, אדוה דיווחה ושידרה בלייב חדשות ואף הגיעה לרצועת עזה כדי לסקר מביתו ההרוס של יחיא סינוואר, השניים עברו טלטלות רבות ואחת מהבשורות המשמחות היתה ההריון של דדון. לפני כחודש, דדון ילדה את יונתן לביא, אח קטן לבת הגדולה אילן (כן), שהביאה לעולם מגישת החדשות עם בעלה הקודם, גלעד שלמור

אדוה דדון, ידין גלמן (צילום: רשתות חברתיות)
אדוה דדון, ידין גלמן (צילום: רשתות חברתיות)