זוכת "האח הגדול", יובל מעתוק, שכבשה את לב הצופים, שיתפה היום בסטורי אמיץ במיוחד באינסטגרם כי האדם שצילם אותה בעירום ללא ידיעתה, גם אנס אותה.היום (שני) הגישה על אותו אדם תלונה במשטרה. 

בשנה שעברה, השתתפה מעתוק בפאנל של התכנית "הדוח היומי" ובו חשפה: "לאורך כל 'האח' פתחתי הכל, חוץ משני דברים, גבר שצילם אותי בעירום ללא ידיעתי, והעלה את זה לרשתות החברתיות, וסיטואציה מאוד קשה שאותו גבר בא אליי עם החבר שלו, עם סיפור כיסוי שהוא דו מיני ובאמת לא הבנתי. אותו גבר שהייתי איתו, ביקש ממני לעשות משהו לחבר שלו, וכשאמרתי לו שלא, שניהם אמרו לי 'מעתוק את לא שתית מספיק'".

זוכת "האח הגדול" יובל מעתוק מפילה פצצה: "גבר צילם אותי בעירום ללא ידיעתי וחשף ברשתות" (מתוך רשת 13) (צילום :מתוך רשת 13)

"שיתפתי אתכם בעבר שהוא הפיץ תמונה שלי בעירום, אבל זה לא היה הכל". חשפה היום (שני) מעתוק בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה והוסיפה: "אבל היוםאני מרגישה חזקה יותר ובטוחה יותר. יש לי את האומץ להגיד את המילה המפחידה הזאת - נאנסתי". 

השיתוף החשוף והאמיץ מגיע לאחר מעשה אמיץ לא פחות: "עשיתי את זה! התלוננתי!", מעתוק סיפרה בסטורי על כך שהחליטה להגיש תלונה במשטרה ועל התהליך שעברה מאז הזכייה: "סוף סוף קיבלתי את האומץ ללכת ולסגור פצע ישן. חשבתי שהזכייה באח הגדול תהיה הטיפול למה שעברתי אבל היום אני מבינה שזה היה רק פלסטר". 

וכשחשבנו שסיימנו להתרגש מהאומץ של מעתוק, בסוף הסטורי פנתה יובל לכל מי שמפחד להתלונן ואמרה: "כמוני עוד אלפי בנים ובנות, שעברו ואולי עדין עוברים דברים מהסוג הזה, ואני פה לקרוא להם ללכת להתלונן". וסיכמה בצורה מדויקת: "כי מי שהיה מספיק אמיץ לעשות את זה, יצטרך להיות מספיק אמיץ כדי להיענש".

מרכזי סיוע לנפגעי אונס ותקיפה מינית:

נשים - 1202.
לגברים - 1203.
לנשים ערביות - 04-6566813.
לנשים דתיות - 02-6730002.
לגברים דתיים - 02-5328000.