פגשנו את יוצא תכנית הריאליטי ״האח הגדול״, די ג׳יי שארפ בהשקת הקולקצייה החדשה של חברת האופנה "רנואר", ושוחחנו על המורכבות שלו לנהל את מערכת היחסים עם פרידה עוזיאל בצל משפחתו, המחשבות על מגורים משותפים ועל השינוי להמשיך את היחסים מחוץ לבית האח הגדול. 

די ג'יי שארפ בראיון (צילום :מערכת TMI)

למעשה זו השקה ראשונה שאתה מגיע אליה, נכון?
״את האמת שהייתי תקוע שעה מול המראה. אני ופרידה לא דיברנו על מה נלבש. היינו כל כך בלחץ שאפילו לא תקשרנו לפני״. 

הגעתם לכאן ביחד או בנפרד?
״הגענו בנפרד. לא שמנו לב לזה יותר מדי, פשוט הגענו״.

איך השינוי לצאת החוצה ולהמשיך את היחסים עם פרידה שהחלו להירקם בבית משפיע עליכם?
״תשמעי, החיים פה קצת אחרים. אלה לא אותן סיטואציות. זה ממש שונה. אני חושב שזה יהיה טיפה אחרת, אנחנו מתמודדים בנוסף לזה גם עם דברים אחרים. כרגע אנחנו בחיים קצת אחרים, אבל אני בטוח שיהיה הרבה יותר טוב פה מאשר שם. זה היה מקום קשה מאוד להצליח. אני חושב שאנחנו צריכים את זה. בגלל זה אני חושב שהכל יסתדר״.

פרידה עוזיאל ודי ג'יי שארפ בהרמת הכוסית של רנואר (צילום: שוקה כהן)
פרידה עוזיאל ודי ג'יי שארפ בהרמת הכוסית של רנואר (צילום: שוקה כהן)

כבר שוחחנו על היחסים המתוחים והמורכבים בין המשפחה שלך לפרידה. איך זה עכשיו?
״תשמעי, זה לא נעים. אני לא חשבתי שאני אגיע לסיטואציה כזאת וזה לא קל. אני מכבד את המשפחה שלי, והם הגיבו ממקום פגיע, הם לא התכוונו לרשום את כל הדברים האלה. הם לא היו בסיטואציה כזאת בחיים. הם עבדו ממש קשה בשבילי, כשהייתי שם בפנים. הם תמכו בי ואני אוהב אותם מאוד. אני יודע במאה אחוז שהם לא התכוונו לדברים האלה. דיברתי עם פרידה, אמרתי לה שהכל בסדר ושהמשפחה שלי אוהבת אותה״.

יצא להם להכיר? הם פגשו את פרידה?
״לא, הם לא פגשו אותה. אני אישית נפגשתי עם אנשים קרובים של פרידה, וניסיתי להרגיע את הדברים. אנחנו נמצאים במקום יותר טוב ואני בטוח שהמשפחה שלי תפגוש את פרידה בקרוב. אני עדיין לא יודע מתי״.

אתם רואים עצמכם עוברים לגור ביחד בקרוב?
״ברור - במאה אחוז. אני רואה את זה קורה. אנחנו מדברים על זה לפעמים. לא באופן רציני מדי, אבל אנחנו יודעים שהיום הזה יגיע. עוד לא יודעים מתי״.

די ג'יי שארפ בהרמת הכוסית של רנואר (צילום: שוקה כהן)
די ג'יי שארפ בהרמת הכוסית של רנואר (צילום: שוקה כהן)

לאחר הזכייה של אור בן דוד היו טענות כי לא הגיע לו מכיוון שההתנהגות שלו התפרשה לעיתים כאלימה. מה אתה מרגיש בנוגע לזה?
״אני חושב שזה לא נכון בכלל. מהרגע שנכנסתי, אני ואור, מהיום השני אני חושב, הוא אמר לי שהוא לא ידע איך לאכול אותי. הוא לא ידע מה אני. ופשוט התחלנו לדבר על אוכל מרוקאי, והתחברנו מאז. אני ראיתי רק צד מצחיק ואוהב שלו. את האמת שאני בחיים לא הכרתי בן אדם כזה. הוא פשוט לב ענק. בן אדם חכם שאכפת לו מהמשפחה שלו ואכפת לו מאחרים. חברים אצלו זה משהו מאוד חשוב, והוא תמיד דואג לכולם. אני לא רואה בו שום דבר רע אישית. אני מתחבר איתו ממש ואני אוהב אותו״.

היית נכנס עוד פעם לאח הגדול?
״וואו. עכשיו אני אגיד שלא, כי היה שם טיפה מטורף. אבל היו שם רגעים כיפים גם. אז יש מצב שהייתי אומר כן, לא יודע. החלטה של רגע״.

כל החטופים עדיין לא חזרו ואנחנו עוד רגע מסמנים שנה לכך. אתה תצא עכשיו להפגנות למען החזרתם? 
״אני אף פעם לא יצאתי להפגין ואני לא חושב שגם אצא. אבל כשיצאתי מבית האח הייתי מבואס - זה מטורף. כשחשבתי שלפחות חצי מהחטופים שהיו לפני שנכנסתי חזרו הביתה, או שנשמע חדשות טובות. אבל זה לא, אף אחד לא חזר. ואני הייתי בשוק. אני בטוח שהכל יהיה בסדר בסוף״.

די ג'יי שארפ ופרידה עוזיאל בהרמת הכוסית של רנואר (צילום: שוקה כהן)
די ג'יי שארפ ופרידה עוזיאל בהרמת הכוסית של רנואר (צילום: שוקה כהן)