להתחתן בזמן מלחמה זה לא פשוט, אבל יש כאלה שטוענים שזו מצווה. כמו מגיפת הבייבי בום השנתית שהתרחשה אצל הנשואים, אצל הרווקים חרדת המוות עולה וגרמה לכולם לשים טבעת כדי להרגיש שאולי יש משמעות בעולם הזה מלבד הרס וחורבן. אלה הסלבס שעמדו תחת החופה השנה והחליטו לאחד את אהבתם באמצעות רב וכמה עדים:

שניר בורגיל ושי לי עופרי
חצי שנה אחרי שיצאו מתכנית הריאליטי "האח הגדול", שניר בורגיל ושי לי עופרי החליטו להתחתן. ככל הנראה בגלל האילוצים של ההיריון, מאחר ובחתונה הייתה בחודש החמישי, אבל גם כי מדובר בזוג שנמצא בתחרות אינסופית עם ספיר בורגיל, האחות והסכסוך. בורגיל ועופרי התחתנו ב"הרמוניה בגן", באירוע שכלל 800 אורחים, בני משפחה וקולגות, אך לא את ספיר ואברהם, שהבריזו מהחתונה.

עופרי ובורגיל התחילו את דרכם בתכנית הריאליטי כחברים טובים שמשחקים בשיער אחד של השני, אך מהר מאוד החברות הפכה לאהבה. במהלך העונה, השניים נפרדו ורבו מספר פעמים, אך כעת אנחנו רואים שהאהבה מנצחת את הכל. כמו כן, לא מזמן השניים הביאו לעולם את בנם הבכור, אלארי. אנחנו מאחלים הרבה נחת וסוף לדרמה עם האחות.  

שניר בורגיל ושי עופרי ביום חתונתם (צילום: אורי חיון)
שניר בורגיל ושי עופרי ביום חתונתם (צילום: אורי חיון)

ספיר בורגיל ואברהם אקלום
זה לא רק אתם, אכן יש תחרות סמויה בין שניר ושי לי לבין ספיר ואברהם. רגע אחרי הצעת הנישואין של שי ושניר, הגיעה הצעת הנישואין של ספיר ואברהם. רגע אחרי ההכרזה של החתונה של שי ושניר, הגיעה ההכרזה לחתונה של ספיר ואברהם. גם האהבה של ספיר ואברהם נרקמה בתכנית הריאליטי "האח הגדול" והשניים עברו לא מעט תהפוכות עד שהגיעו איפה שהם היום.

הזוג התחתן באולם "58" באירוע אינטימי של אלף מוזמנים, שביניהם הגיעו גם שניר ושי לי. זה רק היה נראה שיש סוף לדרמה הזאת, אבל ממש לא, כי לא הרבה אחרי שי הסירה את ספיר מהעוקבים שלה, בטענה שספיר מחפשת כותרות על חשבון הילד. אנחנו מאחלים בעיקר שהילדים יהיו מחוץ לדרמה המתגלגלת הזאת.  

ספיר בורגיל ואברהם אקלום, חתן וכלה (צילום: אור גפן)
ספיר בורגיל ואברהם אקלום, חתן וכלה (צילום: אור גפן)

עינב כפיר ורז איתן
הזוג המתוק ביותר שידע ריאליטי ישראלי כלשהו התחתן על אמת. עינב כפיר ורז איתן הכירו בעונה השישית של התכנית "חתונה ממבט ראשון" והצליחו לשרוד את המצלמות וגם את הזוגיות אחר כך. עינב ורז הם ללא ספק אחד מההצלחות של הריאליטי של קשת ולאחרונה, שנה וחצי אחרי התכנית, השניים התחתנו בחתונה מצומצמת בבית קרוב משפחה של רז. בקרוב גם תתקיים המסיבה לחברים. השניים בעיקר הציגו זוגיות שיש להתפאר בה, הכלה, אינטימיות ואהבה אינסופית. אנחנו באמת נשמח אם אנשים כמו עינב ורז יתרבו, חסרים לנו עוד טובים כמוהם. 

עינב כפיר, רז איתן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
עינב כפיר, רז איתן (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

טליה עובדיה ושחף רז
טליה עובדיה ושחף רז
הם לא "עוד אחד מהזוגות של 'האח הגדול'", אלא ה-זוג של "האח הגדול". כמעט שנתיים אחרי שהכירו לראשונה בריאליטי והתאהבו לאט לאט ורק לקראת סוף העונה נהיו ביחד, השניים התחתנו באירוע בקונספט דיסני מרגש ומיוחד במינו. טליה הוכיחה שוב, שהיא לא כמו כולן והיא הולכת על הטוב ביותר. האירוע כלל 800 מוזמנים והתקיים בשלושה חללים נפרדים. על עמדת הדיג'יי הנהיג את הרחבה איתי גלו ולהקת טיפקס הייתה על החלק האומנותי.  

טליה עובדיה, שחף רז (צילום: עידן חסון)
טליה עובדיה, שחף רז (צילום: עידן חסון)

בר כהן ואליאב טעטי
גם בין בר כהן ואליאב טעטי לבין טליה עובדיה ושחף רז הייתה תחרות סמויה. כהן וטעטי הכירו גם הם בעונה של "האח הגדול" 2022 והתחתנו באותו טווח זמנים של טליה ושחף.

הזוגיות של כהן וטעטי ידעה עליות וירידות, שכן ההכרזה על האירוסים הגיעה כחודש לאחר שסיפרו בכאב שעברו הפלה של תאומים. האירוע של כהן וטעטי נערך במתחם האירועים "גבריאל" בנס ציונה וכלל כ-800 אורחים. מי שליווה את כהן בחתונה היה בנה בן ה-6 ממערכת היחסים הקודמת שלה, ליאו

בר כהן ואליאב טעטי (צילום: שי בוזגלו)
בר כהן ואליאב טעטי (צילום: שי בוזגלו)