היום של לי אברהמי התחיל אתמול (שלישי) מצוין, היא הגיעה עם אחותה אן אברהמי, לאסוף את הפרס החגיגי לאור זכייתן בתכנית ״המירוץ למיליון״, אממה, לי לא ציפתה שככה יסתיים היום שלה.

אן אברהמי, לי אברהמי (צילום: יחצ)
אן אברהמי, לי אברהמי (צילום: יחצ)

אתמול לצערנו חווינו מתקפת טילים קשה מאיראן, אשר שיגרה לכיוון ישראל 181 טילים, במהלך המתקפה גם התקיים פיגוע ירי ביפו. במהלך מתקפת הטילים רסיסים פגעו במספר מקומות ואחד מהם היה בניין המגורים של לי אברהמי. על כך היא התראיינה בתכנית הבוקר של קשת 12.

כך סיפרה לי: ״לפני הכל חשוב לי להשתתף בצער רב בפיגוע שהיה אתמול. לכל הפצועים שנפצעו, שיהיה להם החלמה מהירה. מזל שפה לא ניזוק אף אחד חוץ מרכוש״. עוד סיפרה על התחושות הקשות: ״זה היה מאוד מפחיד. רצנו בבהלה למקלט, כי אין לנו ממד בבית. אפילו אני ראיתי אנשים עם תיקי חירום, הם לא ידעו כמה זמן הם ישהו במקלט. היה פיצוץ והדף מטורף. ברמה שהיה ריח של אבק שריפה ומאוד חששנו״.

זוכת המירוץ המשיכה: ״כולם אומרים ש׳זה לא יגיע אליי אני לא אכנס, לא אקשיב להנחיות׳ וזו הטעות. עדיין צריך להקשיב להנחיות ולפעול על פי ההנחיות של פיקוד העורף״.

עוד סיפרה על מה שקרה אחרי פגיעת הרסיס: ״כמה גברים יצאו מהמקלט והם ראו שכל הזכוכיות בבניין התפוצצו. מלא משפחות שגרים פה, כל הבתים שלהם נהרסו. ומזל שאף אחד לא נפגע וזה הכי חשוב״. והוסיפה גם על הזכייה הכספית: ״זה כל כך לא רלוונטי, אני לא חושבת על זה אפילו. זה כל כך מינורי, כסף זה לא רלוונטי. רק הבריאות חשובה, הכסף לא רלוונטי בחיים״. 

לי אברהמי על הפגיעה של הטיל בבניין שלה (צילום :צילום מסך קשת 12)