במהלך השנה האחרונה, נראה כי הריבים המתוקשרים של הסלבס בתעשיית הבידור, עלו שלב עד כדי כך שנראה היה לרגע כי אנחנו נמצאים בהוליווד (פינת פתח תקווה כמובן). למרות הסערות, הבגידות, ההשחרות והורדות העוקב הפומביות (סלבס אהובים, די עם המנהג הזה, עייפנו), TMI הבינו שמדובר בשנה קשה ומורכבת, לכן החלטנו להסתכל דווקא על הצד היפה של תעשיית הבידור כי קמנו במוד של נשמות טובות היום. 

דוגמה לזוג שלא ידע לריב בטוב: דניאל גרינברג ואייל גולן (צילום: אלוני מור,פרטי)
דוגמה לזוג שלא ידע לריב בטוב: דניאל גרינברג ואייל גולן (צילום: אלוני מור,פרטי)

ליקטנו כאן, את כל הסלבס שיחסיהם עלו על שרטון בשנה החולפת ולמרות שהקרקע הכינה אותם לפיצוץ חסר תקדים שירעיד את הכותרות, הם החליטו לשמור על כבוד הדדי ולא תרמו לרעש סביבם. 

ספיר וליאור נרקיס
מערכת היחסים של ספיר וליאור נרקיס ידעה עליות וירידות, הורדות עוקב ועקיצות במהלך השנים, אולם דווקא כשהשניים הכריזו על גירושין, נראה היה כי הם מתאחדים נגד כותרות שליליות. בראיון שערכנו כאן עם ספיר, זו אמרה על הגירושים: "אנחנו משפחה ותמיד נשאר משפחה, ותמיד נהיה למען הילדים שלנו. יש לנו שלושה ילדים מהממים וזו תקופה שהיא לא פשוטה, אבל אנחנו נעבור אותה". ליאור, שתק רוב הזמן על שתיקה ומלבד שיר אחד בו כתב על הכאב בגירושין, לא השחיר לפרודתו. ככה עושים את זה חבר'ה, כל הכבוד.

ספיר נרקיס, ליאור נרקיס (צילום: שוקה כהן)
ספיר נרקיס, ליאור נרקיס (צילום: שוקה כהן)

יפתח רמון וסהר קורן מול עמית חן ורותם רביבו

אין ספק שבשנה האחרונה, כוכבי המירוץ למיליון הפכו לאנשים החמים ביותר על המסך ובהתאם גם במדורי הבידור. הסיפור המרכזי של העונה, היה הריב בין צמד הכתומות עמית ורותם לצמד הגברים יפתח וסהר. לטענת הבנות, סהר צחק עליהן כשהודחו מהתחרות ואף היה שיח על חרם נגד הבנים, לאחר שלא הוזמנו להקרנות שארגנו רותם ועמית. למרות זאת (ואנחנו לא תופסים כאן צד חלילה, רק מביאים עובדות בשטח), סהר ויפתח שמרו על איפוק ולא הגיבו כלל על הסיטואציה המורכבת, למרות שלל הראיונות שעשו במהלך הזמן בו העונה שודרה. 

יפתח רמון , סהר קורן , עמית חן , רותם רביבו (צילום: רגב זרקה)
יפתח רמון , סהר קורן , עמית חן , רותם רביבו (צילום: רגב זרקה)

אגם בוחבוט ומשה פרץ
אגם בוחבוט ומשה פרץ נקלעו לסכסוך מקצועי. מי שטיפח את בוחבוט מתחילת דרכה בתור ילדה, נאלץ לפנות את השטח כשהיא רצתה לפרוש כנפיים בדרך חדשה ועצמאית. למרות הסכסוך המשפטי, הצדדים סגרו על הסכם פשרה ודאגו לשמור את הבלאגן הרחק מאור הזרקורים. בראיון שנתנה בוחבוט ל-TMI, נמנעה מלדבר על הנושא, אולם כן אמרה: "סיימנו את הדרך המשותפת שלנו ביחד. אני מאחלת לו הרבה בהצלחה ומודה לו".

אגם בוחבוט, משה פרץ (צילום: ארן חן)
אגם בוחבוט, משה פרץ (צילום: ארן חן)

סטטיק ורונה לי

תראו, זה נושא קצת שנוי במחלוקת, כי מצד אחד נמצא סטטיק. ובתור אמן שכותב על חייו האישיים, אז גם כאן הזמר המצליח שר באופן חשוף על מערכת היחסים המפתיעה מאוד שלו עם רונה לי שמעון, ואז גם על הפרידה היותר מפתיעה של השניים. אולם לעומת זאת, רונה לי החליטה לשמור על איפוק ולא הגיבה לאף שמועה או ידיעה שקשורה לשניים, לטוב ולרע. מאז היא כבר נכנסה למערכת יחסים חדשה וגם אותה, היא משתדלת לשמור מתחת לרדאר.

סטטיק, רונה לי שמעון (צילום: איציק בירן,אור אסייג,אור גפן, יח''צ)
סטטיק, רונה לי שמעון (צילום: איציק בירן,אור אסייג,אור גפן, יח''צ)

אור לו ושחר חיון
אור לוזון, הסטייליסטית ובתו של איש העסקים עמוס לוזון, היתה אחת מחברותיה הטובות ביותר של הדוגמנית שחר חיון אלא שאז מערכת היחסים של השתיים עלתה על שרטון. לוזון וחיון התרחקו לחלוטין ולא נצפו יותר יחד, אולם למרות השמועות כי צמד החברות לשעבר נקלעו לריב, הן תמיד שמרו על איפוק ולא השחירו אחת על השנייה בסושיאל. כנראה שהקארמה הטובה עבדה להן, כי רק אתמול (חמישי), גילינו כי הן השלימו והתאחדו באירוע משותף עם חברים

שחר חיון , אור לוזון (צילום: רפי דלויה,מערכת TMI)
שחר חיון , אור לוזון (צילום: רפי דלויה,מערכת TMI)