אחרי שדיווחנו לכם כי יוצאת ״האח הגדול״, פרידה עוזיאל, שוכרת דירה חדשה, לשם הייתה צפויה להזמין את בן זוגה די ג'יי שארפ, אנחנו מצטערים לאכזב שזה כנראה לא יקרה בקרוב.

פרידה עוזיאל (צילום: שוקה כהן)
פרידה עוזיאל (צילום: שוקה כהן)

פרידה עוזיאל ודי ג'יי שארפ שניהלו קשר רומנטי מול המצלמות בבית ״האח הגדול״ ויצאו מהבית לפני מספר שבועות כזוג מאוהב, כבר הספיקו לפרק את החבילה, זאת על פי דיווח של וואלה סלבס. השניים ניסו לנהל זוגיות מחוץ לכותלי בית האח, אך חוו משבר שבעקבותיו החליטו על הפרדת כוחות.

כזכור, עוזיאל ושארפ כבר הכירו לפני תכנית הריאליטי כשיצאו למספר דייטים שלא הובילו לקשר רומנטי. בבית ״האח הגדול״ הם ניסו מחדש ובפעם האחרונה, זה הרגיש כמו הדבר האמיתי. אבל מסתבר שהם לא הצליחו לשרוד זוגיות מחוץ לראליטי.

די ג'יי שארפ ופרידה עוזיאל בהרמת הכוסית של רנואר (צילום: שוקה כהן)
די ג'יי שארפ ופרידה עוזיאל בהרמת הכוסית של רנואר (צילום: שוקה כהן)

מקורבים לשניים מסרו ל-TMI כי מדובר בתקופה רגישה ולחוצה עבור פרידה, כשהסיפור עם אמו של די ג'יי ועם משפחתו מוגזם ומסרב להיפסק עד שזה לא ניתן היה יותר להכלה. כידוע, מרים לוי, אמו של שארפ, המכנה את עצמה ברשתות החברתיות פרינסס שארפ, מגיבה לאחרונה תגובות קשות כנגד פיינליסטית "האח הגדול", ונראה שבימים האחרונים התגובות הלכו והחריפו. 

זו לא הייתה הפעם הראשונה שמשפחתו של דיג׳יי יוצאת כנגד פרידה, ועוד כשהשניים היו בבית האח, המשפחה שלו תקפה אותה בחריפות בפומבי. בשבוע שעבר, פרידה הגיבה על כך ואמרה: ״זה לא פשוט, אבל אנחנו מנהלים את זה יפה ביחד. אני אוהבת אותו והוא אוהב אותי. וזה לא בשליטתנו״. נראה שהמשבר לא צלח והעניינים בין הזוג למשפחה לא הסתדרו. 

פרידה עוזיאל, די ג'יי שארפ (צילום: מיכה לובטון)
פרידה עוזיאל, די ג'יי שארפ (צילום: מיכה לובטון)