ברי סרטונים (ברי יחזקאל) וגברת שווארמה (אגם נבא) הם שניים מכוכבי הרשת הכי חזקים היום. לברי 78 אלף עוקבים בטיקטוק ו־109 אלף באינסטגרם, ואילו לגברת שווארמה 127 אלף עוקבים בטיקטוק ו־11 אלף באינסטגרם. השניים, בעלי מראה יוצא דופן במעט מכוכבי הרשת האחרים, הרבו לשתף פעולה בחודשים האחרונים בסדרה של סרטונים שחרכו את הרשתות. הם אפילו זכו לחיקוי משותף ב"ארץ נהדרת".

את שיתוף הפעולה בין השניים יזם יחזקאל, שאמון יחד עם קומיקאי נוסף בשם שלומי אביגזר על כתיבת התסריטים. השניים גם זכו לביקורות על כך שהסרטונים האלו מעודדים השמנה.

ברי יחזקאל (צילום: צילום מסך)
ברי יחזקאל (צילום: צילום מסך)

רק שכמעט כמו בכל מקרה של הצלחה מסחררת, ברי ואגם נמצאים בימים אלו בעיצומו של סכסוך שקשור לכוכבת רשת אחרת, לבנה זוהרים (לבנה גוגמן), יוצאת "האח הגדול", שהפכה בחודשים האחרונים למנהלת האישית של גברת שווארמה.

גברת שווארמה, אגם נבא (צילום: צילום מסך)
גברת שווארמה, אגם נבא (צילום: צילום מסך)

בין זוהרים לברי נוצרו חילוקי דעות המוגדרים “ניהוליים". מקורבים לברי טוענים כי זוהרים ניסתה להשתלט על הניהול של כל הפרויקט, ביקשה לקחת חלק פעיל בהפקה ולהיות מעורבת בכל התהליכים. הדבר לא היה מקובל על ברי, שהחליט שכל עוד זוהרים בתמונה הוא מפסיק את שיתופי הפעולה עם השווארמה.

תחזית ליאורה: את שיתוף הפעולה הקורע הזה אי אפשר להפסיק. השניים, עם זוהרים או בלעדיה, יחזרו לזוגיות מעוררת התיאבון שלהם.

ברי יחזקאל, אגם נבא (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
ברי יחזקאל, אגם נבא (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)

- אנדריי קוזלוב, אחד מארבעת החטופים ששוחררו במבצע ארנון ביוני האחרון, נקלע בסוף אוגוסט למשבר מסוג אחר: ג'ניפר מאסטר, בת הזוג שלו לשעבר, שתמכה בו בכל זמן שהותו בשבי, תקפה אותו לאחר שנפרד ממנה. בצד התמיכה בקוזלוב העלתה מאסטר גם סרטונים מרתקים שנפסלו על ידי הצנזורה של ליאורה.

ג'ניפר מסטר (צילום: צילום מסך קשת 12)
ג'ניפר מסטר (צילום: צילום מסך קשת 12)

“כל המלחמה שלי, כל ההמתנה שלי. מכירים את הדפוס שאתם עם בן אדם נרקיסיסט ובסוף מאשימים אתכם?", כתבה מאסטר בתחילת הסטורי שפרסמה, “אז זה בדיוק מה שמערכת היחסים הזאת הייתה. תמיד הייתי אשמה, כשרק רציתי שקט ויציבות - ואני צריכה מהצד לתמוך בו ולראות אותו משתנה מהאדם השקט שהכרתי לפני שנה, למישהו סופר־סטאר ששכח מי אני".

אנדריי קוזלוב (צילום: אבשלום שושני)
אנדריי קוזלוב (צילום: אבשלום שושני)

היא הוסיפה: “כל הקרובים שלו אומרים לו לזרוק אותי, כולל האמא, שלא רצתה שנהיה יחד, אבל הייתה צריכה אותי. ידעתי שיגיע היום שהיא תסלק אותי, כמו שהיא אמרה עוד בשבי שהיא תמליץ לאנדריי לא להיות איתי. הוא חזר מהשבי ולא עניין אותו מה עשיתי בשבילו. הוא לא קרא את אלפי ההודעות ולא ראה את הראיונות איתי. נמנע מלדבר עלינו, רק אומר שיש בינינו בעיות".

תחזית ליאורה: מאמינה שהשניים יחזרו להיות ביחד. לא קל לחזור משבי ממושך כל כך. בסוף האהבה תנצח.