העוקבים של ספיר בורגיל הרגישו מספיק בנוח בשביל לשאול בצ'אט הפרטי אותה ואת בעלה הטרי אברהם אקלום איך הם כל היום ביחד משתפים תיעודים ברשתות החברתיות. "אני לא מבינה כאילו איך הם כל היום ביחד, אין להם עבודה או חיים?", כך הייתה לשון השאלה, שנראה שכוונה למישהו אחר, אך נשלחה בטעות לבורגיל.

ספיר בורגיל ואברהם אקלום, חתן וכלה (צילום: אור גפן)
ספיר בורגיל ואברהם אקלום, חתן וכלה (צילום: אור גפן)

בורגיל שנוהגת להשיב לעוקבים הרגישה כי הפעם חרגו מגבול הטעם הטוב, וכך השיבה כוכבת "האח הגדול" אותה לעוקבת בצ'אט הפרטי: ״עובדים מאוד קשה, כל הסמוי מן העין יש בו ברכה. לא ביקשתי תרומות או עזרה אז לא מבינה איפה זה יושב לך אם אני עובדת או לא״ השיבה בורגיל בפרטי לעוקבת.

בורגיל העלתה צילום מסך מהשיחה ושיתפה עם כולם את הדברים הבאים, כשהיא יוצאת להגנת בעלה אקלום לו נישאה לפני חודש וחצי: ״עליי תגידו מה שאתם רוצים, ‏אבל תעזבו את בעלי בבקשה, ברוך השם הוא עובד קשה ומפרנס ,‏מאחלת לכל אישה גבר כזה. אמיתי. ‏כל הנושא הזה של 'הוא לא עובד', 'היא לא עובדת', לא מבינה מה זה מפריע לכם".

לבסוף כתבה וסיכמה: "‏אני לא הייתי שולחת למישהי או מישהו הודעה אם הוא עובד, ‏מה מעניין אותי הכיס שלו שלה, ‏שכל אחד ידאג ‏לפרנסה שלו, במילא הכל תלוי בבורא עולם״.

ספיר בורגיל עונה על השאלה (צילום: אינסטגרם)
ספיר בורגיל עונה על השאלה (צילום: אינסטגרם)