בשיחה עם מיקי לוין בפודקאסט של TMI, חושף נועם מדר, פיינליסט "האח הגדול", את הרגעים הקשים שחווה מיד לאחר יציאתו מהבית, כשנאלץ להתמודד עם בשורה טרגית על נפילת בן דודו בעזה, בזמן ששמע ברקע את הכרזת המנצח בתוכנית.

מיקי לוין מראיינת את נועם מדר פיינליסט האח הגדול (צילום :מערכת TMI)

"זה היה הדבר הכי קשה שעברתי בחיים", מספר מדר. "יצאתי מהבית, עוד לא הספקתי להבין שיצאתי חמישי, ופתאום קראו לי הצידה". מדר מתאר כיצד הובילו אותו לחדר סגור, שם קיבל את הבשורה המזעזעת. "ישבתי שם, ואני שומע ברקע את הגמר, בווליום נמוך, מי ניצח, אור או פרידה, יוסי הודח שלישי" הוא משחזר. "אתה לא מרוכז, אתה מקשיב בגלל הדברים שנורא מסקרנים אותך, כי אתה שנייה אחרי גמר, אתה בעצמך גם מת לדעת מי מהחברים שלך ניצח".

"פשוט לא הפסקתי לבכות," הוא מודה בכאב. "ישבתי בחדר איזה חצי שעה, ואני גם שומע ברקע את הגמר. שתביני, אני לא בבית, אני לא במקום שקט, אני לא בסבבה שלי". הוא מדגיש כי המעבר החד מהאופוריה של הגמר לטרגדיה האישית היה בלתי נתפס עבורו.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נועם מדר יוצא מבית האח הגדול במקום החמישי (צילום: מיכה לובטון)
נועם מדר יוצא מבית האח הגדול במקום החמישי (צילום: מיכה לובטון)

חוסר הטקט שהפך לסימן היכר
 לא רק הטרגדיה האישית מעסיקה את מדר. במהלך הראיון, הוא נשאל הפיינליסט על התנהגותו בבית, ועל מקרים של חוסר טקט שהפכו לסימן ההיכר שלו בתוכנית.

אחד המקרים הבולטים שעלו בראיון היה האמירה שלו כלפי מלאני, לגבי סימני המתיחה שלה. "אני יודע שיש הרבה סיבות לסימני מתיחה", הוא מנסה להסביר. "רציתי לדעת מה הסיבה שלה" .כשנשאל מדוע התעניין בנושא, מדר משיב: "אני אדם סקרן. אני רואה משהו, אני חושב שיש לזה עוד מיליון ואחת דברים שאפשר לחשוב עליה".

גם לפרידה, שהגיעה למקום השני, העיר רגע לפני שידור חי. "פחדתי שיראו לה את הפטמה," הוא מודה. "עדיף שאני אגיד את זה או שכל עם ישראל יראה את זה?".

ברק מדר, נועם מדר, האח הגדול 2024 (צילום: מיכה לובטון)
ברק מדר, נועם מדר, האח הגדול 2024 (צילום: מיכה לובטון)

הקראשים בבית האח הגדול
כמו כל דייר בעונות האחרונות של האח הגדול, גם נועם נפל לקראשים, כי כשאתה בבית סגור ואינטימי עם מספר מצומצם של אנשים, דברים יתחילו לקרות מעצמם. "בהתחלה הייתי בקראש על הדר" מפתיע נועם, "אבל זה מהר מאוד השתנה." כשנשאל על מתמודדות נוספות, הוא מזכיר את מלאני, אמילי ועינב. "היו כל מיני סיטואציות שאני אומר לעצמי, 'וואו, הייתי יוצא איתה'," הוא מסביר.

ההתמודדות עם הפרסום הפתאומי
מדר מתאר את הקושי להתמודד עם הפרסום הפתאומי שנחת עליו עם יציאתו מהבית. "אני מקבל לא מעט הודעות מבנות," הוא אומר. "שולחות הודעות פה ושם, כאילו 'בוא נצא' וזה. אני לא יודע איך לאכול את זה".

הוא גם מדבר על הקושי להתמודד עם הרשתות החברתיות. "כל סטורי, כל דבר שאני עושה, זה כאילו מאות אלפי צפיות, מלא עוקבים", הוא אומר. "נורא פחדתי להעלות דברים, פחדתי להיחשף ברשתות".

למרות הקשיים, אחד הדיירים האהובים מהעונה האחרונה של "האח הגדול", מביע תקווה לעתיד. "אני מצפה להתפרנס מזה", הוא אומר לגבי הקריירה שלו ברשתות החברתיות. "אני רוצה להתחיל לרוץ על זה, זה מעניין אותי". הוא גם מדבר על הרצון לפתח יותר ביטחון עצמי: "אני מקווה שבעקבות כל הסושיאל ודברים האלה, אני אצליח לקבל יותר ביטחון".

נועם וברק מדר (צילום: מערכת TMI)
נועם וברק מדר (צילום: מערכת TMI)