- מיתרונות המצב הביטחוני המתוח: השכנים שנכנסו לממ"ד באשקלון ביום המתקפה מאיראן בתחילת החודש, גילו לצידם את הזמרת רינת בר. השכנות והשכנים לא הפסיקו להתרגש ולתעד את הרגע ההיסטורי בסרטונים בטיקטוק. הם גם התפעלו מכך שהזמרת הייתה לבושה ומאופרת כהכנה להופעה.

בר, התרעת שווא, התרגשות אמיתית?
"הייתי באמת אחרי איפור ושיער בדרך להופיע ביום ההולדת של אלין גולן ואז התחיל הבלגן. התחילו האזעקות של המתקפה מאיראן והם החליטו שהם מבטלים את האירוע. הייתי ממש בדרך לצלמת שקד מורדוך. רצנו מהר לממ״ד שלהם. הם משפחה מדהימה, מצחיקה, כיפית. היו רק צחוקים והייתה אוירה מדהימה. זו הייתה חוויה מטורפת. לא אשכח לעולם".

רינת בר (צילום: קובי בן יהודה)
רינת בר (צילום: קובי בן יהודה)

@shakedmordoch את המתקפה הזו אני בטוח לא אשכח, ואיזה בושות המשפחה שלכם עשתה לכם?? איפה תפס אתכם האזעקה @Ortal_benisti @Rinat Bar ♬ צליל מקורי - שקד מורדוך

- ניצב בדימוס אריה עמית תקף בשבוע שעבר את תא"ל במיל' דדי שמחי, לשעבר נציב כבאות והצלה, שאיבד את בנו גיא ז"ל ביום הראשון של מלחמת חרבות ברזל, על השתתפותו ב"אולפן שישי": "כשיש מנוחה בשישי בערב מהשופר ילד כאפות עמית סגל, יש במקומו עונש אחר - דדי שמחי, שבטוח שהשמש, הירח והכוכבים זורחים לו מהישבן", כתב עמית.

ליאורה מזכירה כי גיא שמחי ז"ל, לוחם בסיירת צנחנים, בילה במסיבת ה"נובה" כאשר התבצעה מתקפת הפתע על ישראל, חילץ לפחות 14 מבלים מהמסיבה, נלחם בקיבוץ רעים ולבסוף נהרג, לא לפני שחיסל מספר מחבלים.

עמית, לא הגזמת? אב שכול לגיבור מלחמה.
"שכול אינו רישיון לדבר שטויות. וכדאי שתציצי בתגובות הרבות לפוסט הזה, שהרי את אישה מאוד אובייקטיבית".

שמחי, נפגעת מעמית? הוא התקשר להתנצל?
"לא נפגע מאיש מריר. עצוב לי שכך מתבטא ניצב לשעבר. שיהיה בריא".

סגל, שופר וילד כאפות?
"לא ידעתי שהוא עוד חי (הכוונה לאריה עמית - לג"ש)".

עמית סגל (צילום: צילום מסך חדשות 12)
עמית סגל (צילום: צילום מסך חדשות 12)

דדי שמחי  (צילום: חדשות 12)
דדי שמחי (צילום: חדשות 12)

- הראיס של דימונה, בני ביטון, חגג 65 סתווים ביום ראשון שעבר - 6 באוקטובר. בשל העובדה שהוא מצוי בשנת אבל על פטירת אימו, הוא ויתר על חגיגות. אבל בלשכתו דווקא סברו שמשהו סמלי כן אפשרי, ולכן הזמינו, בשושו כמובן, את כל מנהלי האגפים בעירייה שהתחרו ביניהם בסופרלטיבים לחתן השמחה. עם המברכים נכחו גם ראש מועצת רמת נגב ערן דורון, ראש מועצת הערבה התיכונה מאיר צור וממלא מקומו של ביטון, יהודה בצלאל. ומה היה לשני ראשי המועצות להגיד לראש העיר הביביסט? "הוא מפא"יניק שהגיע בטעות לליכוד, אבל אנחנו עוד נחזיר אותו למוטב".

ביטון, מזל טוב. מה ביקשת כשנשפת על הנרות?
"שהחטופים יחזרו הביתה, כשבראשם שגב כלפון בן דימונה".