- יואב פלאטו שרון, פעם הרווק המבוקש ביותר במדינה ולנצח הבן של שמואל פלאטו שרון ז״ל, חובק יחד עם אשתו, אילונה מילנו, בן בכור. הילד, איך לא, נושא את שמו הפרטי של סבו, שמואל. ליאורה, שחשפה לראשונה את הזוגיות לפני כארבעה חודשים, מזכירה כי בשנים האחרונות ניהל יואב קרב ירושה מול רעייתו השלישית ומזכירתו המיתולוגית של אביו, קלרה חורי, שקיבלה במסגרת הצוואה ירושה של מיליוני שקלים, ודרשה בנוסף לכך גם חלק מנכסיו של פלאטו־שרון בדיזנגוף סנטר.

פלאטו שרון, מתגעגע לאבא? הוא לא זכה.
"מאוד. לכן קראנו לילד על שם האבות של אילונה ושלי, שמואל־דוד פלאטו שרון".

יואב פלאטו שרון ואילונה (צילום: פרטי)
יואב פלאטו שרון ואילונה (צילום: פרטי)

- ארז שני, שופט בית משפט השלום לענייני משפחה, הוזמן לחתונת בתו, מיכאל, שנערכה בחודש, האחרון אך בחר לא להגיע. מיכאל ביקשה מעופר גרין, בן הזוג של אמה, עו"ד אורלי מנע־שני, גרושתו של שני, ללוות אותה לחופה, ותיארה את בן הזוג כהורה האמיתי שלה. ליאורה מזכירה כי ברוך קרא, הפרשן המשפטי של חדשות 13, פרסם לפני כשלוש שנים תחקיר שחשף כיצד שני מנהל תיקים תוך שהוא לא מעדכן את המתדיינים שהעו"ד המופיע בפניו ייצג אותו בהליך הגירושים שלו.

עו"ד מנע־שני, ניכור הורי?
"האב הוזמן גם הוזמן אך בחר שלא לקחת חלק באירוע".

עופר גרין, הורה מלווה?
"בשמחה והתרגשות קיבלתי את בקשתה של מיכאל ללוות אותה לחופה".

מהנהלת בתי המשפט ביקשו לא להגיב.

- כמה שעות לפני התרעות פיקוד העורף על התקיפה האיראנית, יצא איש העסקים רוני שאטן לחגוג עם הפרלמנט הקבוע שלו, "החבורה של רוני", הרמת כוסית לשנה החדשה במסעדת "התרנגול הכחול" של השף שאול בן אדרת בת"א. החברים, ביניהם דן חלוץ, רמי שלמור, אלי אילדיס, דביר בנדק ודורון תורג׳מן, נהנו מערב מגוון שבמהלכו נכנסו פעמיים לממ״ד. כשחזר שאטן הביתה, הוא גילה שביתו, כמו שאר הדירות של שכניו, נפגע מההדף של שברי אחד המיירטים.

שאטן, אנשי מס רכוש כבר הגיעו?
״טרם״.

רוני שאטן ושאול בן אדרת (צילום: פרטי)
רוני שאטן ושאול בן אדרת (צילום: פרטי)