בימים האחרונים הגיע גל גדול של שמועות סביב מערכת היחסים בין יוצאי העונה האחרונה של האח הגדול אמילי קופר לשילה שלום. תחילה, פורסם כי השניים מנהלים זוגיות באופן רשמי אך שעות לאחר מכן החלו לרוץ שמועות שמדובר בסך הכל בקמפיין ולא בקשר רומנטי. יממה אחר כך, התברר כי שלום הוא זה שהכחיש את היחסים כשמקביל, קופר חשפה את הצד שלה בסיפור באמצעות סטורי באינסטגרם.

היא כתבה: "תארו לכם שאתם מתחילים לצאת עם מישהו ופתאום הוא מחליט להכחיש לגמרי את כל מה שקורה. הכי חשוב שאני יודעת בדיוק מה קרה ומה האמת". אתמול (שלישי), קופר התייצבה מול המצלמות באירוע הרמת כוסית של סוכנות יולי, חשפה את כל מה שעל ליבה לגבי ההכחשה של שלום וסיפרה כיצד היא מתמודדת עם הרגשות המורכבים. צפו:

אמילי קופר מדברת על הסערה עם שילה שלום (צילום :מערכת TMI)

איך זה לחזור לעולם החיצון?
"מטורף. האמת שכבר די התרגלתי. אני חודש בחוץ אז מתאפסים".

את ושילה יצאתם, הייתה הכרזה על זוגיות ואז שילה התקפל ואת נורא נפגעת. מה קרה שם?
"אחרי היציאה מהבית וכשראיתי את הריאיונות של שילה, שהוא כל כך רוצה אותי ורוצה לנסות איתי קשר וגם נפגשנו כמה פעמים אחרי היציאה מהבית וראיתי שהוא רוצה ונלחם על הקשר הזה, אז חשבתי לתת לזה צ'אנס. נפגשנו כמה פעמים מחוץ לבית, היה לנו כיף, הייתה כימיה טובה וזה גלש לפן רומנטי והתחלנו לצאת".

אמילי קופר, שילה שלום (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אמילי קופר, שילה שלום (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

"ואז התפרסמה ידיעה מוקדם מהצפוי, לא מטעמי - גם אני הייתי מעדיפה שהידיעה הזו תחכה קצת כדי שנתבסס קצת יותר אבל זה כבר התפרסם. ואחרי שזה התפרסם, הבן אדם שאני יוצאת אתו מכחיש ככה, בצורה כל כך מפדחת ומביכה את הסיטואציה האישית שלי ושלו, זה הדבר הכי פוגע והכי משפיל בעולם. למה אני צריכה להתמודד ולהוכיח שהיה לי משהו עם מישהו?".

"דיברתי עם הסוכנת שלי ועם אימא שלי ואמרתי להן 'קשה לי. אני צריכה להוכיח שהייתי עם מישהו? הייתי מעדיפה שהדבר הזה יתנהל בצורה יותר בוגרת ומכבדת במקום פסטיבל תקשורתי וכותרות בעיקר מהצד שלו. הוא פגע בכל המשפחה שלי".

עידן דיבר איתך על מה שקרה? אתם בקשר היום?
"לא, אנחנו לא בקשר ואני מאוד מכבדת אותו".

הייתה חצי עקיצה באינסטגרם מצדו (עידן) כשהוא שיתף את השיר שלך אחרי ההכחשה של שילה. זה הציק לך קצת?
"איזה כיף לי שהוא זוכר את השיר שלי וממשיך לקדם אותו. מתה על זה".

אמילי קופר, עידן גלפר (צילום: מיכה לובטון)
אמילי קופר, עידן גלפר (צילום: מיכה לובטון)