בזמן שיעל בר זוהר לוהקה להשתתף בעונה החדשה של "מחוברים", הצופים של הדוקו-ריאליטי נהנים גם מחשיפה של בעלה גיא זוארץ. זוארץ שיתף מול מצלמת "מחוברים" את סיפור ההיכרות שלו עם בר זוהר, איך הוא הצליח להתעלות על כל המחזרים ולכבוש את ליבה.

גיא זוארץ, יעל בר זוהר (צילום: רפי דלויה HOT)
גיא זוארץ, יעל בר זוהר (צילום: רפי דלויה HOT)

"הכרתי את יעל לפני יותר מעשרים שנה, והיא הייתה אלוהית, האישה הכי יפה, הכי מוצלחת, הורסת, קמפיינים, איפה היא לא הייתה. יום אחד אני מקבל הצעה להחליף את אמיר פיי גוטמן במחזמר מרי לו לצידה. ואז הגעתי לחזרה הראשונה עם יעל בר זוהר. הייתה סצנה בסוף שהולכים כזה כל אחד בקצה השני של הבמה, אני לא רואה אותה אבל היא רואה אותי. ואז הם הולכים אחד לעבר השני, מוזיקה עולה ומתגברת האור הגדול נסגר לעיגול, היא באה לקראתו, ובפועל הם מתנשקים כאילו אין מחר, ראיתי את זה הייתי בשוק״, אמר זוארץ.

עוד שיתף מה היה הדבר שעשה כדי לכבוש אותה: "אני הייתי צריך להביא סטייל, הרי כולם רצו את יעל בר זוהר כולם היו מאוהבים ביעל בר זוהר, אז מה סחבק יעריץ כמו כולם? אז אמרתי לה תשמעי יעלי, אנחנו לא צריכים באמת להתנשק, אם ברגע הזה אנחנו רק נביא את השפתיים. אז יחשבו שאנחנו ממשיכים להתנשק אז אין צורך. לדעתי היא הייתה בשוק. רציתי שיהיה לה אמון בי. רציתי שהיא תרגיש שאני מכבד אותה, כאדם וכשחקנית וככה התחלנו להכיר תוך כדי ההצגה״. 

גיא זוארץ מספר כיצד כבש את ליבה של יעל בר זוהר (צילום :מתוך מחוברים באדיבות HOT וקודה תקשורת)