מערכת היחסים בין גל רובין למודי ספורי לא נבלעת לרבים, אבל השניים ממשיכים לתחזק זוגיות תחת אור הזרקורים למרות הביקורות הקשות ואפילו נראים מאוהבים מתמיד.

פגשנו את השניים באירוע הרמת הכוסית של סוכנות הדוגמנות יולי לכבוד השנה החדשה, שם הם חשפו בריאיון ל-TMI איך הם חוגגים את חגי תשרי, מי עושה קידוש, אצל מי עושים את החג והאם הם מתכננים להביא ילדים משותפים. צפו:

גל רובין ומודי ספורי בראיון על החגים (צילום :מערכת TMI)

עכשיו אנחנו בחגי תשרי, איך אתם עושים חגים כשגל יהודייה ומודי מוסלמי?

מודי: "קודם כל אין ריב אצל איזו משפחה. זה עוד יותר קל. בחגים שלה אצלה ובחגים שלי אצלי".

גל: "בול, אני נהנית מכל העולמות והוא נהנה מכל העולמות".

מי עושה קידוש?

גל: "בדרך כלל הבנים שלי עושים קידוש, כי הם כאילו 'הגדולים', הם בני 14, 15, שלו 17, יש ממש פתיחות ואין קושי סביב המנהגים. אנחנו דווקא מקלילים ברמות. אנחנו יותר סביב זמן האיכות, האוכל, השיתופיות, אנחנו בני אדם לפני שאנחנו מנציחים חגים. לא עשינו בזה כלום אם הגענו לשולחן חג ואנחנו עם ריבים 'אצל אימא שלי או אצל אימא שלך'. קודם כל פאן".

איך אתם מצליחים לבלוע את כל מה שקורה סביבכם?

מודי: "מי אמר שאנחנו בולעים? זה לא נכנס לפה אפילו, לא לאוזן ולא לעיניים. רק דברים טובים נכנסים".

גל: "אני חושבת שזה בדיוק זה. זה יותר קורה מסביב. אנשים רבים עם אנשים בתוך הפוסטים שלנו. אצלנו זה לא כל כך נוגע כי זה לא מה שגרם לנו להתאחד. בדיוק הפוך - זה הלראות את האדם, את הטוב לב, את האיכפתיות, לראות איך אתה בונה משפחה עם מישהו וכשמצאתי את זה אצלו והוא מצא את זה אצלי אז כל הכותרות האלה לא מעניינות".

"כשהייתי לפני כן במערכות יחסים שלכאורה על פי המדד 'מושלמות' כמו יהודי כשר, איש עסקים מוצלח, הכל לפי הכותרות הנכונות - היה לי מאוד לא טוב, סבלתי, הייתי אפילו מושפלת, פגועה ברמת היומיום ולא מתפקדת כמו שצריך כי לא הייתי מאושרת. הבן שלי תמיד אומר למודי תודה שהוא עושה אותי מאושרת".

גל רובין ומחמוד מודי צפורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גל רובין ומחמוד מודי צפורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

תגידו, ויש תוכניות לעוד ילדים?

גל: "לא יהיו פה ילדים! יש לנו חתול חמוד בשם ג'ירו, פרי האהבה שלנו".

חתול זה מקסים אבל אתם צעירים ומאוהבים

גל: "אנחנו רוצים להיות בחו"ל כל הזמן וליהנות ולהתקרחן. ילדים - הבנו את הקונספט".

מודי: "די, אנחנו רוצים לחיות. אין סיכוי בעולם".