היום (שני), מציין ראש הממשלה בינימין נתניהו את יום הולדתו ה-75, ימים ספורים אחרי שחיזבאללה שיגר כטב"ם לעבר מעונו בקיסריה, אירוע שנגמר במזל ללא נפגעים, אך הציב רף חדש במלחמה מול חיזבאללה ואיראן. לרגל החגיגות יום ההולדת, השקיעה רעייתו שרה נתניהו בברכה ארוכה.

את הפוסט ששיתפה לבעלה, לצד תמונות משפחתיות, פתחה אשת ראש הממשלה עם הדברים הבאים "מזל טוב לבעלי האהוב לרגל יום הולדתך ה-75. אתה המשענת שלי, אבא מדהים לילדינו האהובים, והמנהיג שלא עוצר לרגע עבור המדינה שכולנו כל כך אוהבים. ראיתי אותך השנה מתרגש בפגישות עם משפחות החטופים, איך נשבר לך הלב מול הכאב של הפצועים הגיבורים, איך אתה מחבק בדמעות את המשפחות השכולות".

גברת נתניהו התייחסה לכטב"ם שנשלח לעבר מעונם בקיסריה: "רק לפני יומיים איראן ניסתה לחסל אותך ואותי. אמרת לי: 'שרל׳ה, אני נלחם על קיום וביטחון מדינת ישראל'. ביבי, האומץ שלך מול כל הסכנות, המחויבות שלך למדינת ישראל והאהבה האינסופית שלך לעם שלנו הם ההשראה הגדולה ביותר. ביום ההולדת שלך, אני מאחלת לך, מעל הכל, שתחווה בריאות וכוחות להמשיך במסע המדהים הזה".

עוד הוסיפה תודות: "ביום הזה, אני רוצה להגיד לך תודה. תודה על ההקרבה היומיומית שלך, על המחויבות האינסופית שלך לעם ישראל ועל הלב הענק שאתה מביא איתך לכל מה שאתה עושה. הבית שלנו, המשפחה שלנו, והארץ שלנו - כולם זוכים ממך אהבה ללא גבול".

אשת ראש הממשלה ולא שכחה את ילדיהם המשותפים: "יאיר, אבנר ואני - אנחנו לצידך תמיד. אני יודעת שאתה תמשיך להוביל את העם שלנו בעוצמה וברגישות, במנהיגות שאין דומה לה. אתה מנהיג עולמי ושומר עלינו ועל האינטרסים של העולם החופשי. על ביטחון ישראל וההמשך קיומה! ושנצליח למצוא יותר זמן לחוות חוויות חדשות עם בנינו האהובים".