יממה אחרי שכטב"ם מלבנון שוגר לעבר ביתו של ראש הממשלה בקיסריה, ציין אתמול בנימין נתניהו את חגיגות יום הולדתו ה-75. שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה הקדישה ברכה ארוכה ומושקעת לבעלה ברשתות, וגם בנו, יאיר נתניהו, לא ויתר על ההזדמנות לברך את אביו בפומבי ולהלל את עשייתו למדינה.

כשהוא מתייחס לקשר שלהם כאב ובן וכמובן לכטב"ם ששוגר לעבר בית המשפחה בקיסריה, הוא כתב: "אבא היקר, תודה על כל מה שאתה עושה למען המדינה והעם שלנו, אתה הצ׳רצ׳יל של ימינו". כך פתח נתניהו ג'וניור את הברכה לצד תמונות ששיתף עם אביו מזמנים שונים.

"מול לחצים ואיומים בלתי אפשריים מבית ומבחוץ, אתה עומד איתן למען האינטרסים הקיומיים של עם ישראל. אתה הפכת למגן הציוויליזציה המערבית מפני הטרור האיסלאמיסטי-איראני שמנסה לחסל אותה, כאשר ישראל לבדה עומדת בדרכו כיום. כל שונאי ישראל בעולם ממקדים את הלחץ בך, כי הם יודעים שאתה זה שמוביל את ישראל לניצחון היסטורי במלחמה שישנה את פני המזרח התיכון", כתב והתייחס לראשונה לשיגור הכטב"ם לקיסריה "לכן איראן וחיזבאללה ניסו להתנקש בך ובאמא".

"למרות זאת אתה לא נרתע ולא מוותר. הקרבת את חייך למען שירות העם והמדינה שלנו, עברת דברים קשים מאוד בחייך, ובכל זאת לא וויתרת ואתה עומד איתן ונלחם למען המדינה שלנו. אתה תיזכר לעד בתור אחד מגדולי המנהיגים של העם היהודי בהיסטוריה".

יאיר נתניהו (צילום: אבשלום ששוני)
יאיר נתניהו (צילום: אבשלום ששוני)

עוד הוסיף על הקשר שלהם כבן ואבא: "למרות כל זאת, אתה מוצא את הזמן להיות אבא דואג ואוהב. תודה על כל מה שעשית למעני ולמען אבנר, מהיום שנולדנו ועד היום. מאחל לך ולכולנו ניצחון מוחלט על אויבנו, חזרת החטופים, שקט, שלום, רוגע ושגשוג למדינתנו היחידה. אוהב אותך וגאה בך עד אין קץ".