הקבלן עידו חג'ג', מחברת האחים חג׳ג׳, חגג יום הולדת 50 בצנעה מוגזמת, לפחות ביחס לעצמו. בשנים הקודמות הוא היה מטיס על חשבונו רכבות אוויריות כדי לחגוג ביעדים בחו"ל. השנה ביום ההולדת העגול הוא נשאר בישראל והסתפק בהפקת ענק צנועה בהשתתפות להקת תיסלם, הזמרת אודיה והזמר אושר כהן.

הגיעו לברך: עומר אדם, חיים הורוביץ, צביקה בירנבוים, אלונה ברקת, ברק רוזן, ברק אברמוב, אלי טביב, נסרין ברכה קדרי, עדן גולן, יעל גולדמן, חן אמסלם, מאור זגורי ושות'.

חג'ג', הפעם בצניעות?

“זה היה בבית שלי בכפר שמריהו, בית של 8 דונם״.

עידו חג'ג' (צילום: רפי דלויה)
עידו חג'ג' (צילום: רפי דלויה)

- עמי שגיא, אביו של המיליארדר טדי שגיא, הגיע לגבורות וחגג 80 בדובאי יחד עם בני משפחתו. בשיאה של החגיגה, הצנועה גם היא, הוגשה לו עוגת ענק לבנה עם המספר 80.

מימין, עמי שגיא, ליזיקה וטדי שגיא (צילום: פרטי)
מימין, עמי שגיא, ליזיקה וטדי שגיא (צילום: פרטי)

- חברת ההלבשה התחתונה דלתא השיקה קמפיין ייחודי, מרגש ומעורר השראה. מאז 7 באוקטובר גברה נוכחותם של קטועי גפיים בפרסומות ובקמפיינים. הפעם דלתא ייצרה עיצובים ייחודיים שמתאימים לקטועי גפיים ממלחמה ומתאונות דרכים.

אחת המצולמות הבולטות בקמפיין היא אורטל מרציאנו היפהפייה, 23, שנפצעה לפני כחמש שנים בתאונת דרכים ונתנה לחיים פייט. למרות פציעתה הקשה היא חזרה לחיים והיא בעלת סלון יופי משגשג בבת ים ואם לילד מדהים שיחגוג בקרוב יום הולדת 4.

אורטל מרציאנו  (צילום: מאיר כהן)
אורטל מרציאנו (צילום: מאיר כהן)