בסוף השבוע האחרון, שיתפה אשת הדרקונים והסטייליסטית דורין אטיאס את עוקביה ברשתות החברתיות בביקורת נוקבת נגד הפרסומת בכיכובה של הדוגמנית הישראלית-הבינלאומית בר רפאלי, למשקפי השמש של המותג "קרולינה למקה" שבבעלותה.
אטיאס התייחסה לפרסומת החדשה של משקפי השמש בכיכובה של רפאלי, שמתנוססת בשלטי חוצות בכבישי איילון, בה נראית הטופ מודל עם משקפי ראייה ומחשוף עמוק ושופע. "עד מתי תמכרו לנו משקפיים (ולא רק) בעזרת שדיים", כתבה הסטייליסטית בביקורת נוקבת על החפצת נשים והוסיפה "תפיסת הנשיות משרדי פרסום 2024. נמאסתם".
התגובה של אטיאס הובילה לשלל תגובות נוספות נגד הפרסומת בכיכובה של הדוגמנית: "זה נורא וזה מעצבן שמוכרים הכל עם שדיים וזה מבאס שזה קורה ב-2024", כתבה גולשת אחת. שנייה הגיבה: "למה לעזאזל מפרסמים מודעה למשקפי שמש שהשדיים שלה יותר בולטים וגדולים מהמשקפיים?". עוד נכתב בתגובה: "למה אני צריך לנסוע באוטו באמצע היום ושידחפו לי שדיים לפנים? ועוד בשביל משקפי שמש?".
אלא ששבוע בלבד אחרי ששלטי החוצות הפרסומיים בכיכובה של רפאלי נתלו באיילון, אתמול (שבת) הוסר במפתיע השלט העצום, וכעת עולה השאלה האם הביקורת הנוקבת של אטיאס והתגובות התומכות שקיבלה מנשים אחרות, היא הסיבה להסרת הפרסומת?
יצאנו לבדוק וגילינו כי המדיה של משקפי השמש רכשה שני שלטים באיילון לזמן קצוב של שבוע אחד בלבד. השלט במחלף ההלכה-מערב הוסר אתמול והשלט במחלף ההלכה-דרום יוסר בעוד כיומיים, בדיוק כפי שסוכם בהסכם הרכישה וללא כל קשר לביקורת של הסטייליסטית.