המסע האישי והמקצועי של יפתח רמון, בנם של רונה ואילן רמון ז"ל, ממשיך לשבור שיאים. השנה פרץ את גבולות הנוחות כשהפך לכוכב ריאליטי בתוכנית "המירוץ למיליון", וזכה לאהדת הקהל ולזוגיות פומבית עם הדוגמנית מאי תגר. לאחרונה, בני הזוג החליטו לעבור לגור יחד ואפילו אימצו כלב משותף.
כעת, רמון בן ה-31 רושם הישג נוסף: הוא נבחר לשמש פרזנטור של מותג הספורט והלייף סטייל "סקצ'רס" בישראל. במסגרת התפקיד יוביל קמפיין המוקדש להשקת נעלי השטח החדשות של המותג, המתאימות לטיולי OUTDOOR. הבחירה ברמון, חובב טיולים מושבע, משתלבת היטב עם ערכי המותג המקדמים אקטיביות וחיבור לטבע.
אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות
יפתח, המכהן גם כיו"ר קרן רמון, המובילה תוכניות חינוכיות בתחום החלל והמנהיגות, הביע התרגשות רבה מהתפקיד החדש: "בתור לקוח מושבע של סקצ'רס כבר שנים רבות, אני מתרגש להוביל את קמפיין האאוטדור של המותג המדהים הזה שמקדם ערכים כל כך חשובים בעיניי".
רמון, שהצליח לכבוש את ליבם של רבים בתוכנית הטלוויזיה, מוכיח שגם בזירה המקצועית הוא יודע לנווט בהצלחה. מדובר בקמפיין ראשון עבורו, שמציב אותו בפרונט של עולם האופנה והפרסום.
רמון ותגר, בזוגיות מזה כחמישה חודשים, נמצאים בעיצומה של תקופה מרגשת. עם המעבר למגורים משותפים, השניים מציינים שלב חדש ביחסים ובמקביל מתמקדים בקריירות האישיות.
נראה שהשנה האחרונה היא נקודת מפנה עבור רמון, שמאז השתתפותו ב"מירוץ למיליון" מגלה עולמות חדשים – בזוגיות, בפרסום, ובטיולים שמשקפים את חיבתו לטבע ולחיים אקטיביים.