מירן בוזגלו, המוכרת מתוכנית הדוקו-ריאליטי "הבוזגלוס" ומהרשתות החברתיות, נבחרה לככב בקמפיין החורף החדש של מותג הניקיון והטיפוח לבית "טאצ'". הקמפיין, שמושק בהשקעה של למעלה מ-6 מיליון שקלים, מתמקד במוצרי הכביסה החדשים של החברה הכוללים סדרת נוזלי כביסה בריכוז כפול. הסדרה מציעה פתרונות מותאמים לצרכים מגוונים, ביניהם ג'ל כביסה לבגדי עבודה ומדים, לביגוד ספורט ולבגדי תינוקות.
בסרטון הקמפיין, שצולם בבית פרטי במרכז הארץ באווירה חמימה ומשפחתית, מירן חושפת את ההתמכרות שלה לניקיון ולכביסה ריחנית ובוהקת, לצד סיפורים אישיים על חייה, התחזקותה המשפחתית בדת, המעבר המתקרב לבית החדש, ואפילו על בני המשפחה שמלכלכים הכי הרבה.
הקמפיין צפוי לעלות בפריסה רחבה בטלוויזיה ובפלטפורמות הדיגיטליות במהלך החודש הקרוב, ומותג "טאצ'" ממשיך לחזק את מעמדו כמותג מוביל בזירת הניקיון והטיפוח לבית.
פסח ברנט, מנכ”ל שניב-סאסאטק, הבעלים של מותג טאצ’ אמר: "הקמפיין החדש משקף את ערכי הליבה של המותג: משפחתיות, מצוינות ומסורת. מירן, כאמא לארבעה, מצליחה לשלב קריירה מצליחה עם תחזוקת בית ומשפחה – בדיוק כמו הערכים שמובילים אותנו בטאצ׳. כמו שמירן היא חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלה, כך טאצ׳ הוא חלק בלתי נפרד מהבית הישראלי״.
אודות המותג טאצ’: טאצ’ מתמחה בייצור מוצרי ניקיון ונייר איכותיים, עם דגש על חדשנות ומחירים תחרותיים. מפעלי קבוצת שניב-סאסאטק ממוקמים בקו הגבול בצפון ובדרום הארץ וממשיכים לפעול גם בתקופות מאתגרות כחלק מהתעשייה הישראלית הציונית.