מותג הוויסקי המוכר והאהוב ג'וני ווקר הצטרף לעולם של "משחקי הדיונון" עם השקת מהדורה מוגבלת של ג'וני ווקר בלאק לייבל, בהשראת העונה החדשה של הסדרה שכבשה את העולם.
האירוע, שהופק על ידי קבוצת בלוסטון של גיא בסר ושי מור-יוסף, התקיים אתמול (שני) במתחם Cotton Club בתל אביב, ומשך אליו בכירי תעשיית האלכוהול והקולינריה המקומית, לצד כוכבי רשת ויוצרי תוכן מובילים, בהם משה כורסיה, נדיר אליהו וגיא איתן.
בין האורחים הבולטים שהשתתפו בהשקה היה המוזיקאי וכוכב הרשת המילואימניק, כורסיה. כורסיה שהתחיל ככוכב רשת מילואימניק בעיצומה של מלחמת חרבות ברזל, כשהטראומה והכאב היו בשיאם, מצא את עצמו יוצר תוכן אחר.
"פתאום נהיינו ביחד", הוא נזכר בראיון לאבי שושן בפודקאסט "מעריב". "הייתה תקופה נוראית של פירוד שעשתה לא טוב לכולם, תחושה של מלחמת אחים. ופתאום כולם ביחד, כולם מתגייסים, חרדים וחילונים, שמאל וימין. אין מקום לרעשי רקע ולריב על שטויות - אנחנו נלחמים על החיים שלנו".
"זה מאוד קשה", הוא מודה. "נלחמים. נופלים, קמים, נופלים שוב וקמים שוב". למרות הסביבה החילונית, הוא מקפיד על אורח חיים דתי. "החברים החילונים שלי מגיעים אליי לסעודות שבת", הוא מספר. "הם יודעים - לא מעלים סטוריז בשולחן שבת, לא מעשנים בבית".