ביום חמישי האחרון נערך אירוע השקה נוצץ במועדון Loulou קלאב בר בתל-אביב, שם הוצגה קולקציית האיפור המקצועי החדשה של רשת סאקרה, בשיתוף עם המאפרת המובילה מרין נידם. את האורחים קיבלו בכירי החברה, בהם משה גולברי, אחד מבעלי סאקרה, איתי זמיר, מנכ"ל החברה, ועידו לביא, סמנכ"ל השיווק. במהלך האירוע, נהנו האורחים מקוקטיילים אופנתיים, מינגלינג וחשיפת הקולקציה החדשה – שפותחה במשך שנתיים וכוללת שישה מוצרי איפור מקצועיים.

כוכבת הערב הייתה הזמרת נטע ברזילי, שהצטרפה לאחרונה למשפחת סאקרה כשגרירת המותג. במהלך הערב, הפתיע מנכ"ל סאקרה, איתי זמיר, את הקהל בהכרזה מרגשת על פודקאסט חדש להעצמה נשית, אותו תשיק ברזילי בקרוב בשיתוף עם המותג. הפודקאסט יעסוק בנשים חזקות ומעוררות השראה ויכלול ראיונות עם נשים מוכרות בישראל, המייצגות עוצמה, עשייה והובלה.

מימין: עידו לביא, איתי זמיר, נטע ברזילי ומשה גולברי (צילום: יחצ)
מימין: עידו לביא, איתי זמיר, נטע ברזילי ומשה גולברי (צילום: יחצ)

זמיר ציין את בחירתה של ברזילי כפריצת דרך בתחומה, ואמר: "נטע נחשבת לפורצת דרך בתחומה, סמל לנשיות ויופי, היא מגלמת את האישה של סאקרה ביכולת שלה להעז, להתחדש ולצמוח. לכן בחרנו ליצור יחד שיח סביב נושאים חשובים כמו הצלחה, עשייה, עבודה קשה, אקטואליה ועוד". המטרה, לדבריו, היא לחשוף נשים חזקות ומעניינות, לשמוע כיצד הן שוברות שגרה ומתמודדות עם האתגרים השונים שהן פוגשות.

ברזילי, שהגיעה לאירוע מלווה בחבריה, ציפתה בקוצר רוח לפודקאסט החדש. "אני מתרגשת לקראת הכנת התוכן וההפקה של הפודקאסט החדש בכיכוב שלי", אמרה במהלך האירוע. "האיפור תמיד היה שם בשבילי, גם כשרציתי להסתתר מתחת למסכה, כשהרגשתי פגיעה מדי, וגם כשרציתי לחגוג את עצמי ולצעוק 'אני פה', ובעיקר כשרציתי לייצר אומנות בלתי נשכחת".

נטע ברזילי שגרירת סקארה (צילום: אמיר מאירי)
נטע ברזילי שגרירת סקארה (צילום: אמיר מאירי)

האירוע נחתם בניסיון אישי של ברזילי עם מוצרי הקולקציה החדשה, כשנראה כי הזמרת הפופולרית נהנתה מהמוצרים והתרשמה מהאיכות. ההשקה המוצלחת לא רק שחשפה את הקולקציה החדשה, אלא גם סימנה את תחילתו של פרויקט חשוב וחדשני שמבטיח להעצים נשים וליצור שיח מעורר השראה.