ביום חמישי האחרון, העיתונאית צופית גרנט בירכה את בן זוגה שולי רנד לכבוד יום הולדתו. בברכה שכתבה לו ברשת החברתית פייסבוק, כתבה גרנט: "שולי אהוב ליבי, היום יום ההולדת העברי שלך, ב’ באדר א’".
"אתה נדיב באהבתך, בנתינה שלך, לכולם, ללא יוצא מן הכלל. הקשר שלך לחומר הוא מקרי ושולי, כי שום דבר אתה לא מנכס לעצמך. ואני, שנוכחת יום-יום בחייך, רואה איך אתה מקיים בגופך את הפסוק: 'שומע בזיונו ידום וישתוק'. והלב שלי מתכווץ. בעיקר אל מול אותם מעטים, שבוחרים לרחם באופן אוטומטי, בלי לבדוק, בלי לברר אם המילים שנאמרות הן אמת – או שהן עוד ניסיון נואש להקטין אותך, לפגוע, להכתים את שמך ברבים", בירכה.
עוד כתבה גרנט: "אני רואה, שומעת, יודעת את האמת. אני יודעת את גודל הקשר המופלא בינך לבין ילדיך. איך רק לפני שלושה שבועות הם ישבו בבית שלנו, הפתיעו אותך ביום ההולדת הלועזי, ברכו אותך מכל הלב, סיפרו כמה הם אוהבים אותך, כמה הם גאים בך, כמה הם מתעצמים ממך. אני עדה לכל הפעמים שישראל ונחמן, שגרים עם מיכל, מתקשרים ומבקשים: 'אבא, אנחנו רעבים', ואתה – בלי היסוס – מברר מה ירצה כל אחד מהם, ודואג לשלוח".
"ואני יודעת איך שנינו הפכנו את העולם כדי למצוא מרפאה טובה שתטפל בשיניים של ישראל – ואיך מהר מאוד יטורפד גם זה, רק כדי שיוכלו להמשיך ולומר שלא אכפת לך. העולם שלנו מתוקשר עד כאב. אני שותקת כבר שש שנים. לפעמים מזכירה, בעדינות, לאלו שנופלים ללשון הרע האכזרי שמוטח בך, שצר לי עליהם. כי אין לי ספק שמידת הרחמים היא זו שהופכת אותם לשותפים של הרוע. אני אוהבת אותך".
בתגובה לפוסט, מיכל רנד, פרודתו של שולי, השיבה ל-TMI תוך שהיא מתייחסת לדבריה של גרנט: "הכול מתחיל בכך שזכיתי ב2.2 מיליון ש"ח בתביעה מול שולי וקשה להם שלי יהיה כסף! זה השיגעון שלהם! וזאת כבר לא צופית שאתם מכירים, היא נואשת כמו כל קורבן נרקסיזם, להפגנת אהבה, לתחושת גב וביטחון שהיא לעולם לא תקבל ממנו".
"עצוב שגם כשהיא נוסעת לצפת ליום הולדת הלועזי שלו הייתה כל הערב והלילה עסוקה רק בי. בפוסט שהוצאתי וליצור קשר בפרטי עם התומכות בי ולהסיתם נגדי בא וגם ביום ההולדת העברי היא כותבת ברכה רק בכדי לעקוץ אותי, כולם הבחינו. 'ישמע בזיונו ידום וישתוק' הוא פתגם מרבי נחמן ששולי משתמש בו לעיתים תכופות כי אין לו מה להגיד נוכח האמת הצורבת", מסרה רנד ל-TMI.
"במסגרת היותה קורבן היא מדקלמת אותו. במושגים הרפואיים, המקצועיים היא בעצם 'קוף מעופף' של הנרקיסיסט, עושה עבורה את העבודה השחורה ומוציאה אותו נקי כפיים. היא עוד תתעורר לאמת לאמיתה, מקווה. לא מאוחר מידי כי היא תתכלה שם. כפי שהתכלתי אני".
-
לראשונה הזמר משה פרץ ומשפחתו בקמפיין משותף: הזמר משה פרץ יחד עם משפחתו נבחרו כפרזנטורים, של רשת גלי במסגרת זו יובילו את קמפיין אביב/קיץ 2025 בהשקעה של כ 1.5 מיליון ש"ח.
הזמר משה פרץ (42), יחד עם בני משפחתו: אשתו ירדן גוזלן וארבעת ילדיו: הבכורה מיכאלה (10.5), התאומים נועם וגיא (9) והבת הקטנה ריף (7) נבחרו כפריזנטורים של רשת גלי, במסגרת זו יובילו את קמפיין אביב/קיץ 25 של הרשת שיעלה לקראת חג הפסח.
זו לראשונה שמשפחת פרץ מקבלת קמפיין משותף, כמשפחה. מסע הפרסום בכיכובם יכלול בין היתר: קמפיין דיגיטל, שלטי חוצות, שת"פ מיוחד עם ערוץ הספורט, רשתות חברתיות, פרסום בנקודות מכירה והנכסים הדיגיטליים של המותג ומשפחת פרץ, בהשקעה של כ- 1.5 מיליון ש"ח.
משה פרץ אמר על בחירתו כפרזנטור רשת גלי עם בני משפחתו: "מבחינתי, זה רגע מרגש במיוחד, לשלב את ירדן והילדים, הדבר היקר לי ביותר, בקמפיין שמדבר על ערכי משפחה, ישראליות וסטייל". לדבריו: "התפלאתי לגלות כיום כמה מותגים ניתן למצוא ברשת גלי. כילד, הייתי הולך עם הורי, לפני כל חג, לקנות נעלים בגלי, ומרגש אותי כיום לסגור מעגל ולהצטלם פעם ראשונה עם כל משפחתי למותג כל כך ישראלי".
גנית אלון סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה של קבוצת בריל המפעילה את רשת גלי מסרה: "רשת גלי היא מותג לכל המשפחה, הפונה למגוון רחב של קהלי יעד – גברים, נשים וילדים. בחירתו של הזמר האהוב משה פרץ, לצד משפחתו, משקפת את ערכי המותג: משפחתיות, חום ואותנטיות ומעל הכל הם מייצגים עבורנו את הרוח של המשפחה הישראלית".
משה פרץ (542K) הוא זמר, יוצר ומלחין מהבולטים בישראל, המזוהה עם מוזיקה ים-תיכונית סוחפת ושירים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי. לאורך הקריירה שלו כבש את הבמות הגדולות, הוציא להיטים רבים וזכה להערכה רבה הן מהקהל והן מהתעשייה. פרץ משלב בעשייתו מוזיקה מרגשת, חיבור עמוק למשפחה וערכים של ישראליות וחום, מה שהופך אותו לדמות אהובה ומוכרת בכל בית. ירדן גוזלן היא אמנית תכשיטים מצליחה.
חברת גלי הוקמה בשנת 1975, כמותג ישראלי איכותי בתחום ההנעלה והיתה רשת הנעליים לכל המשפחה הראשונה בישראל. כיום רשת גלי מציעה מגוון רחב של נעליים לכל המשפחה תחת קורת גג אחת , בהתאם למגמות ולטרנדים העולמיים ובהתאמה לצרכן הישראלי. החברה מעצבת, מייצרת ומשווקת את המותג גלי ומהווה גם בית למותגים בינלאומיים מובילים ביניהם: האש פאפיס, קאטרפילר, לי קופר, דוקרס ועוד. הרשת מונה 65 סניפים ברחבי הארץ מצפון ועד דרום.