מעיין אדם, אשת התקשורת והמגישה לצידו של חיים אתגר, נפלה כמו רבים וטובים כקורבן למתחזה. אדם שפתחה בחודשים האחרונים את המותג המצליח "מאמי", מועדון צרכני שמספק קופונים ומבצעים מיוחדים שהיא מספקת לגולשים שלה, גילתה כי מתחזה עושה שימוש בשם המועדון שלה, ומוכר מבצעים שמגיעים כביכול מהמועדון שלה. 

אדם הזהירה את העוקבים ושיתפה כי מדובר במתחזה שפתח עמוד פיקטיבי על שמה, כשהיא מצרפת תיעוד של העמוד המתחזה וכתבה:  "הפוסט הזה הוא התחזות ושימוש בי וב'מאמי' לקבוצת קופונים שאין לי כל קשר אליה", כתבה אדם והזהירה את העוקבים. 

מעיין אדם (צילום: חדשות 12)
מעיין אדם (צילום: חדשות 12)

"אנחנו כמובן נחפש ונתבע אותם. מוזמנות לסייע לי בסגירת העמוד הזה, לוחצות על שלוש הנקודות ומדווחות עליו", ביקשה. כזכור לפני כשנה השיקה אדם סטארטאפ "Mami - מה משתלם", הדור הבא של מועדוני הצרכנות, המבוסס על פלטפורמה טכנולוגית חדשנית ומודל עסקי-חברתי ראשון מסוגו.

הפלטפורמה חינמית, פתוחה לקהל הרחב ומשלבת בתוכה הטבות במותגים נחשקים, מגוון משפיענים ויוצרי תוכן, שותפים מהעולם המוסדי ועוד.במסגרת הפלטפורמה החינמית שהקימה, אדם מתכננת להילחם ביוקר המחייה, כך שניתן למצוא באתר הטבות וקופונים של מותגים מובילים ושיתופי פעולה עם משפיענים, יוצרי תוכן וגורמים מוסדיים.

מעיין אדם מסרה בזמנו: "Mami היא בית צרכני שמכבד את משתמשות הרשת ורואה אותן, היא משפרת את חווית המשתמש ועתידה לשנות את השוק לטובת הצרכנית".

 "הייתי צמאה לשינוי וחלמתי למסד בצורה רצינית את הקהילה הצרכנית האדירה הזו, שראויה שיכירו בה, ושיהיה לה בית, שם ומעמד מכובד משלה. קניה מבוססת אמון במפרסם היא הקניה הכי טובה בעולם בעייני וצריך לשמר אותה. אני מזמינה את כולם להיכנס וליהנות ממה שעבדנו כל כך קשה עבורו. וזו רק ההתחלה".