היום דיווחנו לכם על בחירתה של עומר נודלמן לקמפיין החדש של קסטרו. נודלמן מצטרפת לדוגמנית המובילה, בר רפאלי, שנבחרה כבר לפני כחודש לשמש פרזנטורית למותג האופנה המוביל. זו הפעם הראשונה שדוגמנית נוספת תצטלם לצד בר רפאלי. הצילומים עוד לא התחילו, ונראה שאנחנו כבר בדרך לתקרית הראשונה בין הדוגמניות המובילות.
גם "ערב טוב" עם גיא פינס דיווח הבוקר על הפרזנטורית החדשה של "קסטרו" שתצטרף לבר רפאלי, בפוסט שפורסם באינסטגרם. אלא שתחילה עלה בעמוד הבית של "ערב טוב עם גיא פינס" פוסט ובו הכיתוב הבא: "בפעם הראשונה בקריירה בר רפאלי מקבלת חיזוק עם פרזנטורית נוספת, עומר נודלמן מצטרפת לקסטרו במטרה לפנות לקהל צעיר יותר. זו תהיה פעם ראשונה בקריירה של בר שדוגמנית נוספת תוביל לצידה קמפיין, וכעת לא ידוע אם יצטלמו יחד". אלא שרגעים ספורים אחרי שהפוסט עלה באינסטגרם, הפוסט הוסר והועלה מחדש עם טקסט אחר מקוצר: "עומר נודלמן מצטרפת לקסטרו כפרזנטורית. זו תהיה הפעם הראשונה בקריירה של בר שדוגמנית נוספת תוביל לצידה קמפיין, כעת עוד לא ידוע אם יצטלמו יחד".
שמנו לב שהטקסט שהוסר הוא "עומר נודלמן נבחרה במטרה לפנות לקהל צעיר יותר". למזלנו הצלחנו להשיג תיעוד של שני הפוסטים עוד לפני שאחד מהם הוסר, ועד מהרה קיבלנו לידינו דיווחים כי הדרישה להסיר את הפוסט הגיעה דווקא מטעמה של בר רפאלי, שלא אהבה שהציגו אותה כמי שפונה לקהל המבוגר ועומר נודלמן פונה לקהל הצעיר, ולכן דרשה להסיר את הפוסט ולהעלות אותו מנוסח מחדש.
אז ביררנו מי ומה עומד מאחורי השינוי וסיבוב הפרסה של גיא פינס, ולמרות שציפינו ופיללנו, אין לנו כאן דרמה, ואין שום קשר לבר רפאלי ולא לאיש מטעמה, וגם לא לאיש מההפקה של חברת האופנה "קסטרו", אלא נטו החלטה מקצועית ושיקולי עריכה של מערכת "ערב טוב עם גיא פינס", בעקבות דיון נוסף וניסוח מחדש של הכותרת.