למען העלאת המודעות למניעת סרטן האשך בקרב גברים צעירים, התקיים ביום חמישי האחרון יום צילום ייחודי בהובלת כוכב "האח הגדול" שחף רז – שהצטלם לקמפיין מיוחד כשהוא לובש זוג תחתוני hoodies בלבד – והכול במטרה אחת: לעורר מודעות לנושא החשוב.

במהלך הצילומים נשאל רז, "איך הוא היה מגיב אם טליה הייתה מצטלמת בהלבשה תחתונה?", רז ענה: "היא לא תצטלם בהלבשה תחתונה, אבל כל עוד היא תרצה וזה יעשה לה טוב אתמוך בה גם אם זה אומר כן להצטלם בהלבשה תחתונה". שחף הוסיף שהוא מאחל להם שבעוד שנה הם כבר יהיו עם תינוק. 

שחף רז בצילומים לקמפיין להעלאת המודעות לסרטן האשך (צילום :דקלה יפרח קסטנבאום)

מאחורי היוזמה עומד משרד הפרסום "ליאו ברנט" מקבוצת פובליסיס, ששיתף פעולה עם רשת האופנה hoodies ועמותת חלאסרטן, במטרה לפרוץ את גבולות השיח ולהנגיש את המודעות לגברים צעירים בדרך מקורית.

שחף רז (צילום: דקלה יפרח קסטנבאום)
שחף רז (צילום: דקלה יפרח קסטנבאום)

עמית פרמינגר, מנהל השיווק של רשת האופנה HOODIES, מסר: “רשת האופנה hoodies תמיד נרתמת ליוזמות חברתיות ולקידום נושאים בעלי ערך חשוב. אנחנו מאמינים שבמקרה הזה – מדובר במודעות מצילת חיים”. חלאסרטן: ״מברכים על היוזמה היצירתית להעלאת מודעות לסרטן האשך״.