בתחילת השבוע העלה משרד הפרסום "ליאו ברנט" שלטי חוצות פרובוקטיביים בהם מצולם שחף רז כשהוא לובש תחתוני HOODIES בלבד, כחלק מקמפיין בשיתוף מותג האופנה ועמותת חלאסרטן, הבא לעודד גברים צעירים לבצע בדיקה עצמית לגילוי מוקדם של סרטן האשך.

בעיר יפו משום מה לא העריכו את הפרובוקציה שמטרתה להעלות מודעות לנושא הרגיש והשחיתו 2 שלטים שנתלו - כאשר באחד ריססו את כל גופו של שחף בשחור ובשני מחקו את עיניו. 

השלט המושחת (צילום: עופר חג'יוב)
השלט המושחת (צילום: עופר חג'יוב)


כזכור, בריאיון למדור TMI, שאלנו את שחף איך אשתו, טליה עובדיה קיבלה את הקמפיין החושפני וזה מה שהוא ענה: "לטליה הייתה הסתייגות וגם לי הייתה הסתייגות. אני חייב להגיד שזה לא מקום שנוח לי כל כך, למרות שזה יוצא לא מעט לאחרונה. זה לא כאילו אני אומר בואו, נראה לכם את הגוף שלי, זה לא כזה.

אבל, יש בקמפיין א' מטרה טובה, וב' מודעות עצמית שמעבירה את המסר עם הומור וזה מה שקנה אותי שם. טליה ראתה את הקמפיין לפני הפרסום ואז היא הבינה כבר שזה לא מנסה להיות יותר מדי סקסי, יש פה באמת עטיפה הומוריסטית ואז כולם היו רגועים, אבל היה חשש סביב זה גם מהצד שלי, גם מהצד שלה כי שוב, אני לא רגיל לעשות דברים כאלה".

שחף רז בצילומים לקמפיין להעלאת המודעות לסרטן האשך (צילום :דקלה יפרח קסטנבאום)

כמו כן, השניים שהכירו בתוכנית הריאלטי "האח הגדול" והכריזו על הריון ראשון לפני כשבועיים, שנה בלבד אחרי שצעדו בשביל חופה ונישאו בחתונה נוצצת מלאה בסלבס. בפוסט ששיתפו ברשתות החברתיות, פרסמו תמונה של בייבי באמפ מרגשת של שניהם, כרס הבירות של שחף והבטן ההריונית של טליה וכתבו "בקרוב אבא ואמא".