- הזמרת אנה זק נסעה לבקר את יהונתן מרגי באל. איי, אבל מצאה שם גם זמן לביזנס. היא חתמה בסוכנות הדוגמנות Women Management Los Angels, שבה חתומה גם דוגמנית־העל הדנית האגדית הלנה כריסטנסן.
זק גם הצטלמה למזכרת ביום הצילומים הראשון שלה בארצות הברית לצד הצלם בנג'ו ארוואס. המהלך של זק נעשה מתוך כוונה לנסות לפתח את עצמה בארצות הברית בזמן שבן זוגה עבר להתגורר שם. האם גם היא תארוז מזוודות בהמשך? ימים יגידו.
בריאיון למדור TMI, סיפרה זק על ההתמודדות עם המרחק: "תראה, זה לא קל אף פעם, אבל זה שווה את זה לגמרי. אנחנו ממש למדנו לתכנן את זה כמו שצריך – שאני אבוא לשם, שהוא יבוא לפה. אבל זה לא קל, יש געגוע מאוד מאוד גדול. יחד עם זאת, אני חושבת שזה גם בריא. אנחנו תמיד מסתכלים על הדברים הטובים ומנסים להתרכז בהם. בסוף זה קסום, הרגעים האלה מאוד מיוחדים".
- בכירי חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, התכנסו בערב חמישי (27.7) בקיטשן & גארדן שבקיבוץ תל-יצחק לחגוג את השקת הוויסקי החדש מבית מזקקת טומאטין הסקוטית – "טומאטין 12 שנה שרי קאסק". את האירוע הובילו מנכ"ל ישרקו יריב ארדון, סמנכ"לית הסחר רוני רוטמן, מנהל תחום היין והאלכוהול טופז הורביץ וסמנכ"ל המכירות אריאל פוטרמן, ואליהם הצטרפו כ־100 מוזמנים, בהם בכירי ענף האלכוהול, קמעונאות המזון והמשקאות.
במהלך הערב נהנו האורחים ממינגלינג, טעימות של חמישה סוגי וויסקי טומאטין בדרגות יישון שונות (עד 18 שנה), והרצאה מרתקת של יונתן ישי, מנכ"ל מועדון הוויסקי הישראלי, שסיפר על ההיסטוריה העשירה של המזקקה. ארדון ציין את חשיבות חיזוק קטגוריית הוויסקי הסקוטי בישראל, וישי הוסיף כי מדובר באחת המזקקות האיכותיות והאהובות בעולם. בין הנוכחים: יוסי שליו, שי אליאסי, קובי טרייביש, פליקס יוספוב, גיא לוי, קובי שאבו, פיטר חינאווי, ירון נשיא ואחרים.
- מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי המוערך URIAGE (אוריאז') יוצא לראשונה בקמפיין רחב היקף להשקתו בישראל – בהובלתה של כוכבת הרשת ואשת העסקים אן זיוי, המזוהה עם עולם הטיפוח והסטייל. ההשקה תתבצע באמצעות חברת ד"ר סמואלוב, המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים בתחום הבריאות והקוסמטיקה, עם תקציב קמפיין של כ־3 מיליון שקלים.
URIAGE, הנמכר ביותר מ־70 מדינות ברחבי העולם ומומלץ על ידי מעל ל־45,000 אנשי מקצוע רפואיים, נחשב לאחד המותגים המובילים בקטגוריית הדרמו-קוסמטיקה בזכות פורמולות חדשניות ומומחיות רפואית של מעל 30 שנה.
לקראת כניסתו לשוק הישראלי, יעלה קמפיין מושקע שיכלול פעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות, חשיפה תקשורתית ונראות בולטת בנקודות המכירה – ביניהן סניפי סופר-פארם ובתי מרקחת פרטיים, תחת קטגוריית הדרמו-קוסמטיקה.
- לרגל צאת ספרה החדש "שיעורים בפיתוח קול", הסופרת דורית רביניאן תגיע למפגש מיוחד שייערך ביום רביעי, ה־13 באוגוסט 2025 בשעה 17:00, במלון התאטרון בירושלים. הספר, שכבר מככב ברשימות רבי המכר וזוכה לשבחים מהביקורת והקהל, עוסק בקשר המורכב בין אח לאחות ובוחן שאלות נועזות על גבולות האהבה בתוך המשפחה. בהרצאה בת 60 דקות תשתף רביניאן בתהליך היצירה של הרומן החדש, תחשוף את סיפורו של כתב יד גנוז ותספר על מסעותיה הספרותיים לאורך השנים. ההשתתפות במפגש פתוחה לאורחי המלון ולקהל הרחב, בהרשמה מראש ובעלות של 65 ש"ח למשתתף (על בסיס מקום פנוי). לפרטים נוספים ולהרשמה: [קישור לאתר ההרשמה].