פגשנו את אגם רודברג בצילומים הראשונים שלה כפרזנטורית של מותג צבעי השיער הבינלאומי Crème Supreme מבית Schwarzkopf בישראל. בין טייקים ואיפור, היא דיברה איתנו בגילוי לב על ההתרגשות מהחוזה היוקרתי, ההשוואות לסיינה מילר, הדילמות סביב חשיפת בנותיה ברשתות והסוד האישי שלה להישאר "הילדה הנצחית".
אגם, מה שלומך, ספרי לנו איפה אנחנו היום?
"בסדר גמור, בסדר גמור. אני ממש שמחה להיות פה. אנחנו מצלמים היום, יש לנו צילומים לקרם סופרם מבית שוורצקוף, עם טכנולוגיית אפטיק שזה בעצם צבע לשיער בשלושה שלבים - סרום, צבע לשיער ומסכה, ששניהם שומרים על סיב השערה. זה נורא כיף וחשוב, בטח כשאת צובעת כל שבועיים-שלושה את השיער, בטח באקלים הישראלי, בטח בסטרס שאנחנו נמצאים. ואני מאוד שמחה וגאה לייצג את המותג".
איך את מרגישה להיות פרזנטורית של מותג לאומי כמו שוורצקופף?
"מרגש, משמח. אני בכלל אוהבת מותגים גרמניים, מתחברת לדבר - גם במכוניות, גם בצבע לשיער. מאוד כיף, כי זה באמת איכותי, פרימיומי, שווה כל שקל שאת מוציאה עליו. אני לא אוהבת לבזבז זמן, כל דבר שהוא בזבוז זמן - אין לי כוח. אני קצת טומבוי בדבר הזה, אז כיף לי נורא לצבוע בבית, לעשות ציפורניים בבית, לעשות פן בבית. אני אוהבת שזה בבית, לא אוהבת ללכת, לחזור ולהיות שמונה שעות במספרה. מאז ומתמיד".
כשאת רואה את עצמך מול סיינה מילר, הפרזנטורית של המותג בחו״ל - זה מלחיץ אותך?
"לא, זה מחמיא לי שאנחנו באותה משבצת".
אנחנו מדברים כאן על חוזה יוקרתי. זה רגע של 'עשיתי את זה' או פשוט עוד צעד בדרך?
"כל קמפיין הוא מבחינתי עוד שלב. גם משמח, גם בשבילי, אבל כן, זה מאוד משמח לעבוד עם נשים חכמות, חזקות, שכיף לעבוד איתן. כיף לנהל איתן דיאלוג, וככה זה גם בשוורצקופף".
את באמת שנים בתעשייה. מה ההבדל לדעתך בין התעשייה של פעם לעומת היום?
"אני חושבת שכמו שאנחנו מתבגרים וגדלים ומבינים מה נעים לנו ומה פחות נעים לנו כבן אדם - אין בכלל מה להשוות. כל רגע ורגע הוא שונה ואחר ממה שהיה פעם. מחר יהיה שונה".
את שחקנית וגם דוגמנית. אחרי כל כך הרבה זמן - למה את יותר מחוברת?
"אני לא בוחרת. אני מכלול של הרבה מאוד דברים: שחקנית, דוגמנית, יזמית, מנסה להשקיע בדברים, אימא, אישה - מיליון דברים. אני הרבה דברים. אני בעיקר חושבת שלתחום אותנו למשבצת אחת זה כבר לא רלוונטי".
יש פרויקטים בתחום המשחק שאת מרגישה שהם הצעד הבא בדרך?
"כל הזמן יש לי חלומות וכל הזמן יש לי תפקידים שאני רוצה. לפעמים אני מקבלת 'לא', לפעמים אני אומרת 'לא'. זה חלק מהתעשייה שלנו".
הצגת פוסט זה באינסטגרם
סיפרת לא מזמן שיש בך שני צדדים - אחד שרוצה לשתף את הילדות שלך ברשתות, ואחד שמפחד להכניס אותן לאור הציבורי. איפה את עומדת היום בהתלבטות הזאת?
"אני עדיין בדילמה. התפרסמתי מגיל מאוד צעיר, עבדתי מגיל צעיר, אז זה בא והולך. אבל בסוף אני אמצא את התשובה, כמו כל דבר בחיים".
את בעצמך התחלת כילדה מוכרת. מה את זוכרת מהתקופה ההיא שגורם לך להסס לחשוף את הילדות שלך?
"וואו, אני זוכרת הרבה דברים. זה לא סיטואציה אחת, זה מין סרט נע של חוויות. בעיקר שגרתי אצל דודים שלי, והיה לי חוזה מול בית הספר - שאני לא מגיעה במהלך השנה, אבל מגיעה למבחנים. מה שקיבלתי במבחן - כך היו מגישים אותי למתכונת ולבגרות. זה מעצב את מי שאנחנו".
אם הילדות שלך ירצו ללכת בדרכך - זה משהו שתתמכי בו?
"אני רוצה שהילדות שלי יהיו מאושרות. לא משנה מה הן יבחרו ומה הן ירצו".
הצגת פוסט זה באינסטגרם
יש אימהות מפורסמות שבוחרות לשתף הכול ויש כאלה שלא מעלות כלום. את מרגישה לחץ חברתי או מקצועי לבחור צד?
"לא. זה לא משהו שמפעיל אותי. אני בוחרת דברים שאני רוצה. אני מנסה לא לפעול מפחד. לפעמים זה עובד, לפעמים לא - אבל אני מנסה שפחד לא ינהל אותי".
כשחגגת 39, כתבו על הבטן והקוביות שלך, אמרו שאת נראית אותו דבר כמו בת 20. מה הסוד שלך להישאר הילדה הנצחית?
"האמת שזה הכי פשוט. אני מאוד מאמינה בתוספי תזונה, בהליכות, במים, ובעיקר בלנסות להיות שמחה".
אמרנו גם שיש לך חלום להתחיל לרוץ. זה כבר התממש?
"לא. גם לא נראה לי שזה יתממש. אולי ביום הולדת ה־40, אולי כחלק מהמשבר".
זה באמת חלק ממשבר? נלך על הסטיגמה?
"מניחה שכן".