רק לפני חודשיים ישבו יובל לוי וארז איסקוב על ספת הגמר של "האח הגדול" והתחרו ראש בראש על המקום הראשון - ומיליון השקלים. אלא שכעת נחשף כי מאחורי הקלעים התנהלה תחרות נוספת - מי מהם יכבוש את תפקיד השגריר הבא של מותג האופנה הישראלי Mainstream. התוצאה? גם הפעם לוי קטף את המקום הראשון, והותיר את איסקוב מאחור.
בשבועות האחרונים בחנה חברת האופנה את מועמדיהם לשמש כשגרירים החדשים של המותג, כשברשימה הופיעו שני שמות חמים במיוחד - לוי ואיסקוב כאמור. לאחר התלבטות ממושכת, הוחלט ללכת עם לוי, שזכה לאהדת הקהל. הקמפיין, שמוערך במאות אלפי שקלים, יניב עבורו חוזה של חצי שנה בשווי 200 אלף שקלים - שיצטרף לסכום הזכייה הנדיב שגרף בגמר.
לוי צפוי לככב כבר בחורף הקרוב בקמפיין לקולקציית 2026 לצד גיא איתן, בוגר "האח הגדול" המשמש כפנים הוותיקות של Mainstream. מהמותג נמסר: “אנחנו שמחים לצרף את יובל למשפחת Mainstream. לאורך העונה הוא כבר בחר ללבוש את הבגדים שלנו, כך שהחיבור היה טבעי לשני הצדדים. יובל מייצג את הערכים שלנו, ואנחנו מאמינים שזו רק תחילתה של דרך משותפת ומוצלחת".