איילת שקד חגגה לבעלה, טייס הקרב במיל׳ אופיר, יום הולדת בדרך מקורית ולקחה אותו ל"קו הרקיע", מתחם ההופעות בפארק חירייה, למופע הרוק המשולש של איפה הילד, יוני בלוך ומוניקה סקס. מי ששרו ופיזזו לאורך המופע היו הילדים אורי ושירה, שגם הם הצטרפו לחגיגה.
- בריאות והחלמה מהירה לזמר משה דץ, ששבר את רגלו ומסתובב בימים אלו על כיסא גלגלים. דץ סיפר לליאורה כי מדובר בשלושה שברים ברגלו והוא נדרש לתקופת החלמה ממושכת.
- מותג ההלבשה התחתונה והחזיות FEMINA חתם על הארכת חוזה עם בר רפאלי, פרזנטורית המותג זה ארבע שנים, למשך שנתיים נוספות, עד סוף שנת 2027.
- קארין פריין, השרה היהודייה הראשונה בגרמניה מאז מלחמת העולם השנייה המכהנת כשרת החינוך, המשפחה והנוער, ביקרה בבית ההורים של ארגון יוצאי מרכז אירופה. השרה, בת לניצולי שואה, הגיעה לבית ההורים ח.מ.ה בשכונת רמת חן בר"ג לפגוש את ההנהלה והדיירים. דבורה הברפלד, יו״ר נשיאות ארגון יוצאי אירופה, וליאורה שוהם־פיטרס, מנכ״לית ארגון יוצאי אירופה, העניקו לה תשורות המציינות את מנהגי היהדות היקית: מילון היקים "בן יהודה שטראסה" וספר מתכונים יקים.
- טרא נדל"ן, בבעלות אנשי העסקים אבי סמואלס, יונה גרין ודב וינר, רכשה משרדים במגדל קפיטל בכניסה לירושלים בעלות של כמה עשרות מיליוני שקלים. בינתיים הם חנכו משרדים זמניים כולל התקנת מזוזה בבניין טויוטה הסמוך למשרדי הממשלה.
- סניף טיב טעם בהרצליה הפך אמש (ראשון) למגרש חם במיוחד, כששחקני קבוצת בני הרצליה הגיעו להצטיידות אחרונה לפני הטיסה לאיטליה – שם ייערך המשחק הקריטי מול קבוצת טרפאני במסגרת ליגת האלופות בכדורסל. השחקנים, שהגיעו במצב רוח מרומם לאחר הניצחון בליגה על מכבי ראשון לציון, הסתובבו בין המדפים, רכשו חלבונים, חטיפי בריאות ופינוקים לקבוצה, וגרמו לסערת פפראצי כשהלקוחות במקום שלפו מצלמות וביקשו סלפי.
הביקור נערך כחלק מהחסות השנתית שמעניקה טיב טעם לקבוצה זו - שהפך למסורת קבועה לפני משחקים חשובים בחו"ל. בין הנוכחים נצפו סמנכ"ל הסחר והשיווק של טיב טעם יוסי שליו, מנהלת השיווק והמכירות אביבית לוי-נעים ומנהל הסניף איציק אורן, לצד המאמן יהוא אורלנד, היו״ר אלדד אקוניס, וחבר ההנהלה זאב ברעם. השחקנים אלייז'ה סטיוארט, נואה קרטר וטוני דאגלאס הצטלמו עם האוהדים, והאירוע הסתיים באווירה ספורטיבית, קולינרית ושמחה במיוחד – רגע לפני האימון האחרון לקראת המשחק המכריע באיטליה.
- הזמר והיוצר אייל גולן משיק לראשונה חנות פופ-אפ למותג האופנה לגברים שבבעלותו Laymr, בקניון עופר רחובות – למשך ארבעה ימים בלבד, בין התאריכים 16–20 בנובמבר. הבחירה בקניון עופר רחובות אינה מקרית: רחובות היא עיר הולדתו של גולן, וההשקה במקום מהווה עבורו חזרה למקורות וסגירת מעגל אישית ומרגשת.
מותג האופנה Laymr הושק במרץ 2025 מתוך חזונו של גולן להביא לידי ביטוי את סגנונו האישי והאותנטי, וליצור קולקציה לגברים המשלבת איכות, יוקרה וסטייל נגיש. המותג פותח בשיתוף פעולה עם המעצבת שני למאי, ונוצר כולו בייצור כחול-לבן – כאשר כל דגם נתפר בישראל, תוך מעורבות מלאה של גולן בכל שלב, החל מבחירת הבדים והגזרות ועד לעיצוב הסופי. בחנות הפופ-אפ תיחשף לראשונה קולקציית חורף 2026, המתאפיינת בבדים משובחים, גזרות מוקפדות וצבעוניות קלאסית עם ניחוח עדכני.
- אמש התקיים במרכז “קדמא” שבנווה אילן אירוע מרגש במיוחד בשם “לב של אם – לב של עם”, ביוזמת ארגון Momentum, תנועה נשית-יהודית בינלאומית המחברת נשים ואמהות מישראל ומהעולם במטרה לחזק זהות יהודית, חוסן ומנהיגות קהילתית, ולטפח קשר עמוק בין ישראל והתפוצות. מאות נשים מישראל ומרחבי העולם הגיעו לערב של אמונה, תקווה ואחדות — שנערך בסימן השראה נשית, אמהות ותרומה לקהילה.
במהלך הערב, שבו הוענקו פרסי Momentum Impact Award לנשים מעוררות השראה מרחבי העולם, עלו לבמה גם אמהות פדויי השבי וקיבלו את פרסי ההשפעה של הארגון, ביניהן סילביה קוניו, אמם של אריאל ודוד שחזרו מהשבי, שאמרה: “אמא אף פעם לא מוותרת". לצידה זכו גם ג׳ולי קופרשטיין, אמו של בר, ו־מרים גרצבסקי, אמה של אילנה. בזמן נאומיהן הוקרנו על המסכים תמונות החטופים והחללים שטרם שבו, והאולם עמד בדומייה ותפילה, במיוחד לאחר פרסום הידיעה על השבת גופתו של סגן הדר גולדין ז"ל.
את האירוע פתחה רחלי פרנקל, אמו של נפתלי פרנקל ז"ל ואחת מחברות המועצה הציבורית של Momentum, לצד מהרטה ברוך־רון ו־בת שבע משה. הפרס הראשון הוענק לפמלה קליימן, שותפה ותיקה של הארגון, על תרומתה רבת השנים לעם היהודי ולחיילים משוחררים. בהמשך הוענקו פרסים נוספים לנשים הפועלות למען ישראל וקהילות יהודיות בעולם, בהן צחית לוי, שריל וייס ו־אסטלה גולדברג.
האירוע נחתם בדבריה של המנהלת והמייסדת לורי פלטניק, שקראה לנשים “להמשיך את הקשרים שנולדו כאן – מהלב, לאורך זמן”. הזמרת עינת שרוף סחפה את הקהל לשירה וריקודים, והערב ננעל בשירה משותפת ומרגשת של “התקווה”.
- פסטיבל ריקודי עם של ישראל – חגיגה ישראלית סוחפת באילת. בסוף השבוע נערך במלון קלאב הוטל אילת פסטיבל CAMP “בתנועה”, בהשתתפות כ-2,000 חובבי ריקודי עם מכל רחבי הארץ. את הפסטיבל הוביל גדי ביטון, המרקיד הלאומי והמוביל בתחום ריקודי העם ושימור הפולקלור הישראלי. האירוע, שנמשך ארבעה ימים רצופים, כלל עשרות פעילויות של ריקודי עם, תרבות, אוכל משובח, חיבור אנושי והופעות של אומני צמרת, בהם דני סנדרסון, פאר טסי, שימי תבורי, הראל סקעת והסטנדאפיסט אורי ברויר.
גדי ביטון סיפר: “הפסטיבל היה חגיגה ישראלית מרגשת שנמשכה 24 שעות ביממה במשך ארבעה ימים. אלפי משתתפים רקדו, התחרו, שמחו ונהנו מאווירה מחשמלת בשישה מתחמים של מלון קלאב הוטל אילת". בעלת רשת קלאב הוטל, בת שבע בובליל, הוסיפה: “פסטיבל CAMP בתנועה היה חגיגה של ריקודים, שמחה, תרבות, ציונות וחיבור אנושי אמיתי".
- מותג הדרמו־קוסמטיקה הצרפתי Uriage (אוריאז’), הנמנה עם המובילים בעולם בתחום הטיפוח הרפואי לעור, בחר בד"ר אירה פלוטניק, מומחית לרפואת עור, לשמש כיועצת המדעית של המותג בישראל. פלוטניק, בעלת ניסיון רב בדרמטולוגיה ובתחום האסתטיקה הרפואית, תלווה את הפעילות המקצועית של אוריאז’ בארץ, תסייע בהנגשת הידע המדעי מאחורי מוצרי המותג לקהל הרחב, ותחזק את הקשר שבין המחקר הקליני לצרכים המקומיים. במסגרת תפקידה, תוביל מהלכים לקידום חינוך והסברה בתחום בריאות העור ותפתח תכנים מקצועיים לציבור ולמומחים כאחד.
ד"ר פלוטניק, בוגרת אוניברסיטת תל אביב ומומחית למחלות העור, השיער והקרקפת, שירתה כרופאה צבאית ביחידות לוחמות ובתפקידי ניהול, השלימה התמחות במערך העור בבית החולים איכילוב והשתלמויות מתקדמות באסתטיקה רפואית ובלייזר. כיום היא משמשת רופאה מומחית בקופת חולים "מכבי" ובעלת מרפאה פרטית. לדבריה: “אני גאה להצטרף למשפחת Uriage ולהיות שותפה בהבאת חדשנות מדעית וטכנולוגית לעור של כולנו - זהו שילוב אידיאלי בין מדע, רפואה ואסתטיקה".
- לפני דקות ספורות נצפתה הזמרת האייקונית והכלה לעתיד נועה קירל, בכניסה למלון היוקרה The Jaffa מרשת מלונות פתאל. קירל בחרה לבלות את ליל הרווקות האחרון שלה, לפני יום חתונתה שיחול מחר ה 11.11 יום שלישי, בפנטהאוז היוקרתי הממוקם במלון The Jaffa עם חברותיה הטובות ואימה, אילנה קירל. קירל, שתעמוד מחר תחת החופה עם הכדורגלן דניאל פרץ, שוער קבוצת המבורג גרמניה, בחרה לפתוח את בוקר החתונה בפנטהאוז היוקרתי ולהתארגן בו ליום הגדול שלה.
- מותג האופנה הבריטי Lee Cooper משיק בישראל קמפיין חברתי חדש לרגל קולקציית חורף 2025/26 תחת הסלוגן UNITED BY DENIM, בהשקעה של כ־700 אלף ש״ח. הקמפיין מעביר מסר של אחדות, קבלה, שוויון וביטוי עצמי דרך פריט האופנה הנצחי - הג’ינס. את סרט הקמפיין, שביים יונתן ויצמן, מלווה אווירה דרמטית בהשראת עולמות הגיימינג של שנות ה־80, והוא מציג את הג’ינס כפריט צעיר, רענן ובועט. בקמפיין משתתפים חמישה משחקני הכדורגל הבולטים בישראל - שון גולדברג, רוי רביבו, ירין לוי, רן בנימין ואמיר גנח - כסמל לאחדות בין קבוצות שונות. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובשילוט חוצות ארצי. סמנכ״לית השיווק גנית אלון מסבירה כי המסר המרכזי הוא חיבור ואותנטיות: “המותג חוגג אינדיבידואליות אבל מאמין באחדות - הג’ינס הוא השפה הכי אוניברסלית שיש".
- מותג האופנה הישראלי NOODY חוגג שלוש שנות פעילות ומציין את המאורע בפתיחת פופ־אפ ראשון בקניון עופר רמת אביב, שיפעל מה־16 בנובמבר עד ה־5 בדצמבר 2025. המותג, שפרץ דרך בעולם המחטבים והבייסיק, עבר מזירת האונליין לחוויה פיזית ומאפשר ללקוחות להכיר מקרוב את הפריטים המחטבים, הבייסיק והדגמים החדשים לחורף 2026 - כולל דגם Seamless עבה בגזרת שרוול ארוך וצבע חדש לעונה, NAVY. בנוסף, ייחשף קו חדש לבנות צעירות – Noody Young לגילאי 8–12, ויינתנו הנחות של 25% על מגוון המוצרים.
את המותג הקימה היזמת ואשת העסקים אורנה אלוביץ׳, בשיתוף המעצב דין רום ומנהלת האופרציה אור קהנוב. אלוביץ׳ מסבירה: “נודי נולדה מהרצון של כל אישה להרגיש נוח, טבעית ויפה בדיוק כמו שהיא”. המותג מתמקד בעיצוב מינימליסטי עם טכנולוגיית Seamless Fashion Shapewear, המשלבת קיימות, נוחות וחזון של נשיות חופשית ואופנה חכמה".